رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی از انتخاب شهر اردبیل به‌عنوان دومین شهر کشور در ترویج و پیاده‌سازی ورزش‌های همگانی انتخاب شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی مجدآرا افزود: طی سال‌های اخیر استان اردبیل در زمینه ورزش‌های همگانی موفق عمل کرده و کارنامه درخشانی را از آن خود ساخته است.

وی با اشاره به حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان در هیئت‌رئیسه فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور اضافه کرد: این فدراسیون به دنبال ترویج ورزش به‌عنوان یک ضرورت در بین خانواده‌ها است و در این بین عملکرد استان اردبیل قابل توجه است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی با تأکید به اینکه نشاط و شادابی از ورزش‌های همگانی حاصل می‌شود، متذکر شد: حضور روزافزون خانواده‌ها در ورزش‌های همگانی نشان می‌دهد این هدف در حال تحقق است.

مجدآرا کارکرد اصلی ورزش‌های همگانی را ترویج نشاط و شادابی عنوان و تصریح کرد: هر چند جشنواره‌ها و برنامه‌های قرعه‌کشی برگزار می‌شود تا شهروندان برای حضور در ورزش‌های همگانی تشویق شوند اما بهترین هدیه برای فرد سلامتی وی است.

وی افزود: ورزش همگانی باید مردم را به شعار نظافت، عبادت و ورزش برساند و این سه اصل در سبد خانواده‌ها قرار گیرد.

وی به برگزاری هفتگی برنامه‌های پیاده‌روی در سراسر کشور اشاره و تأکید کرد: در استان‌ها بالغ بر ۷۰۰ برنامه پیاده‌روی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.