کاربران شبکه های اجتماعی در سکوت معنا دار دستگاه های دیپلماسی و مجامع بین المللی به کشتار مردم کشمیر واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بعد از کشته شدن رهبر مسلمان حزب مجاهدین "برهان وانی" در کشمیر موجی از اعتراضات مردمی و تظاهرات در این شهر به راه افتاد. پس از گذشت یک هفته همچنان درگیری ها ی خشونت آمیز بین مردم و نیروهای پلیس در کشمیر ادامه دارد. سکوت معنا دار مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان کشمیری در قیاس با حملات انتحاری در فرانسه و ترکیه جای تامل دارد.

در پی انتشار خبر شهادت "برهان وانی" کاربران شبکه های اجتماعی که کشتار بی رحمانه مردم در فرانسه، ترکیه، یمن و کشمیر برایشان فرقی ندارد باز هم به حمایت از این کشتار مظلومانه مسلمانان دست به تشکیل کمپین هایی زدند.
گفتنی است؛ این درگیری ها و کشتار وحشیانه مسلمانان در کشمیر 50 کشته و چند تن زخمی را در پی داشته است.


کاربری در پست خود نوشت: چرا در برابر شیعه کشی و نسل کشی مسلمانان کشمیر هند هیچ واکنش دیپلماتیک یا بیانیه رسانه‌ای یا حتی توئیت صادر نمیشه؟




کاربری در پست خود نوشت: 

در هیاهوی امروز دنیا ، صداهایی شنیده نمی شود ...
فریادهایی در گلو خفه می شود !!! ناله هایی بی پاسخ می ماند ...

در اینجا صحنه هایی از کربلا تداعی می شود ... صحنه هایی از اوج مظلومیت و داد خواهی ...

اینجا کشمیر است ...









انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۱:۵۸ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
تسلیت به همه مسلمانان هند اگر سال گذشته مسلمانان جهان واکنش مقتدری درمقابل کشتار مسلمانان میانمار وسوریه عراق لبنان و...می دادند امروز شاهد این گونه فجایع در کشمیر نبودیم جای بسی تاسف است که برخی از مسولین ما محافظکار شدن وهیچ صدایی از انها در نمی اید بنی ادم اعضای یکدیگرند که در افرینش زیک گوهرند چو عضوی بدرد اورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار.سلبریتیا کجایین دیگه مشکی نمی پوشین اینا ادم نیستن !؟!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۲۹ تير ۱۳۹۵
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۲۹ تير ۱۳۹۵
آیا واقعن دوست داشتین ترکیه هم مث سوریه و عراق با این کودتا وارد یک جنگ فرسایشی طولانی بشود؟ و تروریست ها ازین هرج و مرج استفاده کرده و فکرهایی بکنند برای ورود به کشور و ضربه زدن ما اینهمه در سوریه و عراق هزینه میکنیم تا نزدیک مرزها نشوند آنوقت اردوغان گیرم سرنگون شود و کشور ترکیه هرج و مرج بشود فکر میکنید خوب است به نفع مصالح ایران است؟ فقط چون از اردوغان خوشتان نمی آید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۲۹ تير ۱۳۹۵
سکوت در برابر این فجایع خیانت است.