استاندار خراسان رضوی بر لزوم مقابله با آسیب های اجتماعی از جمله؛ اعتیاد، حاشیه نشینی، طلاق با همراهی بهزیستی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رضا رشیدیان دردیداربا مدیرکل و معاونان اداره بهزیستی به مناسبت هفته بهزیستی گفت: با استفاده حداکثری از امکانات موجود، افزایش هماهنگی های بین بخشی و برنامه ریزی های کارشناسانه برای فعلیت یافتن برنامه های دردستورکار، زمینه تحقق این مهم فراهم می شود.

وی با اشاره به طیف وسیع افراد تحت پوشش، گفت: باید با بهره گیری از امکانات موجود و هم افزایی بین دستگاه های اجرایی مربوطه، زمینه مناسب سازی شرایط برای حضور موثر افراد جامعه هدف، در اجتماع فراهم شود.

استاندار خراسان رضوی ایجاد فضایی برای حیات متعالی و انسانی را یکی از اصلی ترین کارکردهای بهزیستی دانست و افزود: با اتخاذ نگاه جامع می توان زمینه را برای توانمندسازی گروه های تحت پوشش فراهم کرد.

رشیدیان ادامه داد: می توان با مردمی کردن برنامه های بهزیستی، فضا را برای حضور مستمر تمامی قشرها و جلب مشارکت ها در هر سطحی ایجاد کرد.

استاندار خراسان رضوی ضمن تبریک این هفته به پرسنل زحمت کش بهزیستی استان، اظهار داشت: با توسعه تعاملات و شناخت نیازهای موجود نشاط اجتماعی در گروه های تحت پوشش افزایش می یابد.

بهره گیری از ظرفیت بخش های عمومی، خصوصی، مردم، خیران و سازمان های مردم نهاد، بسیج امکانات موجود، لزوم مناسب سازی فضاهای شهری برای استفاده افراد با توانمندیهای خاص و سالمندان، تلاش برای همه گیر شدن آزمایش های ژنتیکی زوجین قبل از بارداری، توسعه خدمات روانشناسی و مشاوره در جامعه، ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به افراد تحت پوشش و فروش تولیدات آنان با هدف درآمدزایی برای خانواده ها از دیگر تاکیدات استاندار خراسان رضوی در این جلسه بود.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار