مراسم گرامیداشت هفته بهزیستی با حضور مدیرکل، معاونین و جمعی از مراکز تحت پوشش و اقشار مختلف مردم در محل پارک ائللر باغی ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سعید فریور مدیرکل بهزیستی استان در این مراسم ضمن تبریک هفته بهزیستی و گرامیداشت و یاد و خاطره شهید فیاض بخش به برنامه های بهزیستی در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: نگاه و باوری ایجاد شده در دولت تدبیر و امید در خصوص کاهش آسیبهای اجتماعی و لزوم حمایت از ارگانهای حمایتی و تخصصی این نوید را می دهد که شاهد اتفاقات خوبی در این عرصه باشیم.

وی در ادامه به تشریح عملکرد بهزیستی استان در حوزه های مختلف پرداخت و افزود: بهزیستی آذربایجان غربی با توجه به اولویتهایی چون کاهش آسیبهای اجتماعی و پیشگیری از معلولیتها نیازمند همراهی تمامی اقشار مردم و مسئولین است.

فریور در ادامه ضمن اشاره به برنامه های هفته بهزیستی برپایی نمایشگاه توانمندیهای جامعه هدف را اقدامی درخور تقدیر برای معرفی بخشی از توان فرهنگی، آموزشی و علمی بهزیستی عنوان نمود.

در ادامه این مراسم نیز ضمن اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری از عوامل برپایی نمایشگاه توانمند یهای جامعه هدف بهزیستی تقدیر شد.

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته بهزیستی

لازم به ذکر است تقدیر انجمن ناشنوایان استان از  سعید فریور مدیرکل بهزیستی استان به جهت حمایت از این انجمن از دیگر بخش های این مراسم به شمار می رفت.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.