رونی یا باید مورینیو را تحت تاثیر قرار دهد یا نیمکت نشین خواهد شد

وین رونی ، بازیکن با تجربه تیم منچستر یونایتد که یکی از بازیکنان موثر این تیم بوده است، با توجه به خریدهای جدید مورینیو باید تلاش بیشتری برای تحت تاثیر قرار دادن این مربی کند.

رونی یا باید مورینیو را تحت تاثیر قرار دهد یا نیمکت نشین خواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  وین رونی ، بازیکن با تجربه تیم منچستر یونایتد که یکی از بازیکنان موثر این تیم بوده است، با توجه به خریدهای جدید مورینیو باید تلاش بیشتری برای تحت تاثیر قرار دادن این مربی کند.

خوزه مورینیو همیشه وین رونی را تحسین کرده است و حتی در سال 2013 که سرمربی چلسی بود قصد خرید این بازیکن را داشت. اما سه سال از آن زمان گذشته و انرژی رونی تحلیل رفته است و دیگر آن بازیکن سابق نیست.

مورینیو در اوایل ماه اذعان کرد : " به نظر من رونی نباید پنجاه متر دور از دروازه بازی کند. "

منچستر یونایتد بازیکنانی را خریده است که کار را برای رونی مشکل کرده اند و به گفته تحلیل گران فوتبالی او یا باید مورینیو را تحت تاثیر بازی خوبش قرار دهد و یا به بازیکنی جانشین در منچستر یونایتد تبدیل خواهد شد. باید دید که آیا این بازیکن ارزشمند که افتخارات زیادی با پیراهن تیم منچستر یونایتد کسب کرده است آیا از پس این وظیفه بر می آید یا خیر.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار