معاون دفتر توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از اولویت ارتقای تجهیزات برای استان‌هایی که در بحث اسکان بهتر عمل کنند خبر داد.

اکبر حاجیلو معاون دفتر توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درگفت‌وگوبا خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  در خصوص آخرین وضعیت اسکان تابستانی فرهنگیان در استان‌های کشور گفت: تا روز گذشته مورخ 27 تیر ماه 132 هزار خانوار در مراکز تدارک‌ دیده شده اسکان پیدا کرده‌اند.

وی ادامه داد: تعداد مراکز و پایگاه‌های در نظر گرفته شده برای اسکان تابستانی شامل 3 هزار و 272 مدرسه 26 هزار 161 کلاس درس و 527 مرکز اسکان است.

حاجیلو با اشاره به اینکه بیشترین استان‌های مسافر‌پذیر شامل استان خراسان رضوی، گیلان و مازندران بوده است یادآور شد: در تمامی مراکز اسکان بحث کیفیت بخشی از اهمیت زیادی برخوردار است.

معاون دفتر توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ناظرانی‌ برای ارزیابی عملکرد مراکز اسکان فعالیت می‌کنند عنوان کرد: پس از پایان فصل اسکان تابستانی نتایج این ارزیابی‌ها اعلام می‌شود.

وی افزود: استان‌هایی که ارائه خدمات بهتری در طول ایام تابستان داشته باشند در بحث ارتقاء تجهیزات در اولویت قرار می‌گیرند در واقع سیاست‌های تشویقی برای آن‌ها استفاده می‌شود.

حاجیلو بیان کرد: در ایام تابستان وضعیت پیگیری کیفیت خدمات همواره تداوم داشته و ستاد تسهیلات سفر و بازخورد‌هایی از سوی مسافران پیوسته دریافت می‌شود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.