معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از تشکیل تیم‌های واکنش سریع پرسنل هلال احمر در کنار تیم‌های واکنش سریع داوطلبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق سلامت اظهار داشت: هدف از تشکیل این تیم‌ها پاسخگویی سریع به حوادث است و افراد عضو این تیم باید از شرایط لازم برای عضویت برخوردار باشند.

وی با اشاره به شرایط عضویت تیم‌های واکنش سریع پرسنلی افزود: کسانی که عضو این تیم‌ها هستند باید حتما از قدرت بدنی و شرایط جسمانی مناسبی برخوردار بوده و قدرت عملیات داشته باشند.

سلامت تصریح کرد: جوانان و افراد میانسال اولویت اصلی ما برای عضویت در تیم‌های واکنش سریع پرسنلی هستند و افراد مسن به هیچ عنوان نمی‌توانند وارد این تیم‌ها شوند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان سلامت اذعان داشت: عمده کار ما روی نیروهای داوطلب است ولی می‌خواهیم در کنار نیروهای داوطلب، تیم‌هایی به عنوان تیم‌های فرماندهی حضور داشته باشند زیرا نیروهای داوطلب هنگام ورود به صحنه سرپرست دارند.

وی بیان داشت: این تیم‌های پرسنلی 15 نفره هستند که در 3 شیفت 5 نفره کار می‌کنند و هر شیفت باید یک شبانه‌روز کشیک دهد.

این مقام مسئول اظهار کرد: جلسه توجیهی این تیم‌ها فردا در گرگان با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور برگزار و دستورالعمل تشکیل تیم‌های واکنش سریع پرسنلی در این جلسه تدوین و به استان‌ها ابلاغ می شود.

انتهاي پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.