مشاور رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از برگزاری کنفرانس ملی و نمایشگاه چالش‌های زیست محیطی و چشم‌انداز صنعت کشاورزی، آبزیان و غذا در اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ژاله کریمی نژاد اظهار داشت: نخستین کنفرانس ملی چالش‌های زیست محیطی و چشم‌انداز صنعت کشاورزی، آبزیان و غذا توسط بخش خصوصی و با حمایت سازمان جهاد کشاورزی استان و با همکاری دانشگاه‌های معتبر سراسر کشور و سازمان‌های مدیریتی همراه با تشکیل کارگاه های آموزشی و نشست‌های تخصصی بیستم آذرماه سال جاری در اهواز برگزار خواهد شد.

وی افزود: این کنفرانس در راستای ارتقای سطح علمی، با جدیدترین مقالات و دستاوردهای علمی و تجربی روز دنیا توسط اساتید، پژوهشگران و محققین به بررسی و ارائه راهکار در زمینه مسائل عمده محیط زیستی از جمله آب، خاک و ارتباط آن با سلامت گیاه، بهره‌وری آب، محصولات غذایی، فرآوری و در مجموع ترویج شیوه نوین و سازگار با محیط زیست در بخش کشاورزی که عمدتأ منجر به پایداری در تولیدات بخش کشاورزی می‌شود، برگزار می گردد.

کریمی نژاد تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام تا تاریخ پانزدهم آذرماه سال جاری به سامانه www.AFF2016.ir مراجعه کنند.

انتهاي پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.