پارالمپیک ریو؛

ملی پوشان والیبال نشسته بانوان مشخص شدند

ترکیب تیم ملی والیبال نشسته بانوان جهت اعزام به ریو معرفی شدند.

ملی پوشان والیبال نشسته بانوان مشخص شدندبه گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال نشسته بانوان که برای اولین بار موفق به کسب سهمیه پارالمپیک شده است و پس از مسابقات جام بین قاره ای چین اردوهای متعددی را پشت سر گذاشته اکنون با تصمیم کار فنی و مسئولان کمیته ملی پارالمپیک 12 نفر نهایی خود را جهت اعزام به مسابقات ریو معرفی کرد.

بر این اساس نسرین فرهادی، طیبه جعفری، زهرا عبدی، سمیرا خالقی، معصومه زارعی، عشرت کردستانی، بتول خلیل‌زاده، مهری فلاحی، زینب ملکی، سکینه کشوری، زهرا نجاتی عارف و زهرا دانایی دوازده بازیکن منتخبی هستند که ترکیب تیم ملی والیبال نشسته بانوان را در بازی های پارالمپیک ریو تشکیل خواهند داد. نسرین فرهادی کاپیتانی تیم را بر عهده دارد و عشرت کردستانی نیز پرچمدار کاروان ایران است.

مریم ایران منش سرمربی تیم ملی همراه با فرید صائبی مدیر فنی تیم و بتول مهران پور به عنوان مربی در مسابقات پارالمپیک هدایت تیم را برعهده دارند
.
تیم ملی برای آماده سازی حضور در این دوره بازی ها، روز سه شنبه 29 تیرماه در محل فدراسیون جانبازان و معلولین دور جدید تمریناتش در قالب پنجمین مرحله اردوی تدارکاتی در سال جاری  آغاز خواهد کرد.این مرحله از اردو تا هفتم مردادماه در تهران پیگیری خواهد شد. برای حضور در این اردو، دوازده بازیکن پارالمپیکی تیم ملی والیبال نشسته بانوان فردا ( دوشنبه) وارد محل اردو می شوند. طی این اردو لیلی توکلی به عنوان ناظر و معصومه مهرورز به عنوان سرپرست در کنار اعضای کادر فنی و بازیکنان خواهند بود.

لیلی توکلی رئیس انجمن والیبال نشسته گفت: دو نفر از بازیکنان ما از لیست تیم ملی حذف شدند و نفرات نهایی را به کمیته ملی معرفی کردیم تا اردوهای باقی مانده تا اعزام را با ترکیب اصلی پیگیری کنیم.

وی ادامه داد:هنوز برنامه اردوی مشترک با تیم ملی روسیه قطعی نشده و به احتمال زیاد اردوی بعدی تیم هم در تهران برگزار می شود.

رئیس انجمن والیبال نشسته عنوان کرد: امیدوارم بتوانیم علاوه بر حفظ رنکینگ تیم ملی در جهان از سکوداران پارالمپیک ریو باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار