جشنواره «آپارتمان نشینی و فرهنگ همسایگی» به همت فرهنگسرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در گفتگو با خبرنگاران گفت: این جشنواره از ساعت 20:45 شبهای 28 و 29 تیرماه به مدت 2 شب در مسجد خاتم الانبیاء مسکن مهر و مدرسه غیرانتفاعی ملاصدرا واقع در بلوار صنعت کاشان اجرامی‌شود.

مهدی فخرئی کاشانی، برگزاری مسابقه، اجرای نمایش طنز و برنامه‌های شاد، ارائه نکات آموزشی مرتبط با آیین همسایه داری و شیوه آپارتمان‌نشینی و اهدای جوایز را از جمله بخش‌های این جشنواره برشمرد.

وی، افزود: ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی، یادآوری آموزه‌های بومی و دینی در مورد اهمیت همسایه‌داری، معرفی چالش‌ها و فرصت‌های ساختار زندگی آپارتمانی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

به‌گفته‌وی،ویژه برنامه «نگاه نو» نیز به مناسبت روز بهزیستی و تأمین اجتماعی با استقبال چشمگیر شهروندان کاشانی در مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو کاشان برگزار شد.

مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، این ویژه برنامه برای معلولان همراه بود، با حضور اعضای جامعه ناتوانان و کم‌توانان جسمی-حرکتی این شهرستان اجراشد.

فخرئی کاشانی،تصریح‌کرد:«دکلمه‌خوانی»، اجرای موسیقی زنده توسط گروه تیام(کم بینایان و نابینایان) با سرپرستی استاد مبینی و سخنان یکی از بانوان معلول در خصوص واژه معلولیت از جمله بخش های این برنامه بود.

وی، با تاکید بر لزوم تغییر و تصحیح نگاه به این قشر به‌ویژه نگاهی جامع‌نگرانه و اجتماعیاظهار داشت: مجموعه‌های مدیریت شهری به خصوص سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان ایجاد بسترهای مناسب فرهنگی و اجتماعی را برای ایفای نقش هر چه بهتر معلولان وظیفه خود می‌داند.

به گفته وی، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در سال جاری تقویت رویکرد اجتماعی در کنار انجام فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی بر طبق اساسنامه و شرح وظایف خود را با اجرای برنامه‌های آموزشی تدارک دیده که یکی از این راه ها اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.