بستر خشک زاینده رود، تالاب گاو خونی و کانونهای انسان سازاز عوامل ایجاد ریزگرد در استان اصفهان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امینی ریئس شورای اسلامی شهر اصفهان در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت اول مرداد روز پهلوانی و ورزش زورخانه ای گفت: بمب گذاری در فرانسه که قلب اروپا نامیده می‌شود، نشان از نا امن شدن جهان دارد و کودتای نظامی شامگاه گذشته ترکیه، نشان می‌دهد کشور ما امنیت بالایی دارد و باید ممنون ارگان‌های امنیتی بود.
وی به بحث ریزگردها اشاره کرد و افزود: هفته گذشته شاهد ریزگردهای مخرب در برخی شهرستانها و اصفهان بودیم که هوای استان را در وضیعت نا مطلوبی قرار داد و در این مورد هم تذکراتی به کارشناسان داده شد.

امینی بستر خشک زاینده رود، تالاب گاو خونی و کانونهای انسان ساز از جمله کوره های گچ را از عوامل ایجاد ریز گردها دراستان دانست و افزود: مالچ پاشی، طاق کاری و استفاده از ذرات نانو سه عاملی است که می‌توان در تثبیت ریزگردها از آن‌ها استفاده کرد و برای این کار باید معاونت فناوری ریاست جمهوری در بحث تثبیت ریزگردها با استفاده از فناوری‌های نوین اقدام کند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: گاهی موسسات اقتصادی نسبت به اخذ سپرده های مردم می کنند اما وقتی با شکست روبرو می شوند سپرده های مردم را به زور به |آنها باز می گردانند که در این خصوص بارها به مردم اطلاع رسانی شده اما باز با تبلیغات خود مردم را جذب خود می کنند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار