مدیرکل بهزیستی لرستان با اشاره به اینکه بهزیستی لرستان به ۲۵۰ مهدکودک خدمات ارائه می دهدگفت : تربیت آموزه های دینی از مقاطع پایین در دستورکار بهزیستی لرستان قرار دارد زیرا شخصیت کودکان در مراحل ابتدایی تثبیت می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ حیدری یکی از راه های پیشگیری از معلولیت را انجام مشاوره های قبل از ازدواج بویژه برای زوج های که ازدواج فامیلی دارند، دانست و افزود: زوج هایی که نسبت فامیلی با هم دارند باید به مراکز مشاوره ژنتیک مراجعه کرده تا از پیدایش فرزندان معلول توسط آن ها جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه سه هزار و ۵۶۰ معلول در لرستان در مراکز بهزیستی ساماندهی شده اند، گفت: این سازمان در حوزه اجتماعی پنج هزار و ۶۰۰ خانوار را پوشش می دهد.

وی از لرستانی های متمکن خواست نسبت به سرپرستی کودکان بی سرپرست تحت حمایت بهزیستی اقدام کنند و گفت: این کودکان بی سرپرست ممکن است در آینده به سرمایه های بزرگی برای کشور تبدیل شوند لذا دست یاری افراد توانمند را برای کمک به این کودکان را می فشاریم.

مدیرکل بهزیستی لرستان با اشاره به اینکه حدود ۱۸۴ وظیفه به این سازمان محول شده است، افزود: از افراد دارای توان مالی بالا درخواست می شود در سایر حوزه ها با سازمان بهزیستی مشارکت کنند تا این سازمان بتواند خدمات مطلوبی به افراد تحت پوشش خود ارائه دهد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.