معاون هماهنگی وامور عمرانی استانداری لرستان گفت: روند مناسب سازی معابر عمومی در این استان با توجه به کاستی هاو امکانات موجود رضایت بخش است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ اصلانی افزود: در حوزه مناسب سازی معابر و رفع سد معبر در شهرها نیاز به مصوبه ماده صد نیست و شهرداری ها باید در این زمینه اقدامات لازم را با هماهنگی دبیرخانه کارگروه مناسب سازی استان انجام دهند.

وی با انتقاد از انجام بهسازی پیاده رو ها در سطح شهرستان های استان گفت: در این حوزه باید نظارت کافی در انجام زیرسازی ها انجام شود.

اصلانی افزود: برخورد با قانون شکنان در حوزه مناسب سازی معابر باید بدون هرگرنه اغماض انجام شده زیرا که استمرار در اجرای قانون موجب رضایتمندی مردم شهرها می شود.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری لرستان گفت: در فضای مجازی کانالی برای حوزه مناسب سازی ایجاد شود و نظرات شهروندان و اقدامات و نابسامانی های در این حوزه منعکس شود.

اصلانی افزود: با اعمال مجازات و جریمه های سنگین در مورد متخلفان مرتبط با ساخت و ساز که حقوق شهروندان و معلولان را نادیده می گیرند می توان مانع از تکرار اینگونه تخلفات شد.

مدیرکل بهزیستی لرستان نیز گفت: 200 هزار نفر در این استان دچار معلولیت های متعدد اعم از جسمی، حرکتی و ذهنی هستند که باید شرایط به گونه ای برای آنها فراهم شود که با حضور در اجتماع از آسیب های اجتماعی و روانی همچون انزوای اجتماعی مصون بمانند.

حیدری افزود: در بعضی شهرستان های استان هیچ گونه اقدامی در زمینه مناسب سازی و برگزاری کارگروه ها انجام نشده که فرمانداران این شهرستان ها باید اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

انتهای پیام /م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.