جمعی از قهرمانان ورزشی کرمانشاه در آستانه سفر رئیس جمهوری تقویت فدراسیون هایی که در المپیک نماینده دارند و همچنین رفع دغدغه های معیشتی ورزشکاران را خواستار شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مسعود حجی زواره قهرمان تکواندو جهان و یار ذخیره وزن 80- کیلوگرم ایران در رقابت های المپیک، ندا شهسواری تنها بانوی المپیکی پینگ پنگ، مریم هاشمی قهرمان سه دوره مسابقه های جهانی و محمد خالوندی دارنده هفت مدال طلای مسابقات برون مرزی که سهمیه پارالمپیک را کسب کرده است قهرمانان ورزشی کرمانشاه هستند که به مهمترین نیازهای ورزش کشور و استان اشاره کردند.

قدردانی از رئیس جمهوری در خصوص مجوز استخدام قهرمانان ورزشی کشور که موفق به کسب مدال از مسابقات المپیک و پارالمپیک، جهانی و آسیایی می شوند نیز مورد تاکید همه این قهرمانان بود.
* استخدام قهرمانان المپیک و جهانی بهترین خبری بود که شنیدم
مسعود حجی زواره قهرمان تکواندو جهان و یار ذخیره ایران در وزن 80- کیلوگرم مسابقات المپیک 2016 ریودوژانیرو ، از مسابقات المپیک به عنوان حساس ترین میدان رقابتی ورزشکاران جهان یاد کرد و گفت: موفقیت در این میدان حساس نیاز به حمایت و پشتیبانی دارد.
وی با بیان اینکه تکواندو یکی از مدال آورترین رشته های ورزشی ایران در المپیک محسوب می شود، گفت: طی دو سه دوره اخیر این مسابقات تکواندو همیشه برای کاروان ورزشی ایران خوشرنگ ترین مدال ها را به ارمغان آورده است.

ندا شهسواری تنها بانوی المپیکی پینگ پنگ ایران نیز با تجلیل از حمایت های صورت گرفته توسط رئیس جمهوری و هیات دولت از ورزشکاران، گفت: ورزش کشور در دولت آقای روحانی رشد بسیار زیادی داشته است.

وی افزود: اکنون نیز که مسابقات المپیک را پیش رو داریم خوب است که نگاهی ویژه به فدراسیون ها و ورزشکاران المپیکی صورت بگیرد تا شاهد درخشش کاروان ورزشی ایران در این رویداد مهم باشیم.
شهسواری خاطرنشان کرد: هرچند تصویب استخدام مدال آوران مسابقات المپیک، جهان و آسیا نیز به تازگی اعلام شد که به طور قطع در روحیه ورزشکاران و افزایش انگیزه آن ها نقش بسزایی خواهد داشت.
وی در پایان گفت: مطمئنا سفر رئیس جمهور به کرمانشاه دستاوردهای زیادی برای استان به دنبال خواهد داشت که امیدوارم جامعه ورزشی نیز از آن منتفع شده و دغدغه های معیشتی و مشکلات آن ها به حداقل برسد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.