رئیس انجمن شنای جانبازان و معلولین گفت: شاهین ایزدیار با کسب سهمیه ریو توانست انگیزه جذب ورزشکاران به شنا شود.

نوروزی: ایزدیار به شنا جان تازه ای بخشیدمجید نورورزی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: شاهین ایزدیار با کسب سهمیه ریو و اینکه توانست برای نخستین بار در پارالمپیک لندن به مرحله فینال راه پیدا کند انگیزه ای شد تا دیگر ورزشکاران جانباز و معلول به رشته شنا جذب شوند.

وی ادامه داد: ایزدیار جان تازه ای به شنا بخشید و باعث شد در کنار رشته های ورزشی جانبازان و معلولین شنا نیز دیده شود.این شناگر در حال حاضر به صورت متمرکز در مشهر زیر نظر مربیان خود به تمرین می پردازد و هدفمان این است که علاوه بر راهیابی به مرحله فینال بتواند کسب نتیجه کند.

نوروزی تصریح کرد: شاهین ایزدیار در دو ماده 50 متر آزاد کلاس SP10 و 100متر قورباغه کلاس SP9 در پارالمپیک شرکت می کند و امیدوارم از مدال آوران کاروان پارالمپیک باشد.

وی درباره مسابقات کشوری گفت: برای رقابت های لیگ و کشوری بودجه اختصاص داده شده و اما زمان برگزاری مسابقات هنوز قطعی نشده و به زمان بعد از پارالمپیک موکول خواهد شد.

رئیس انجمن شنا در پایان خاطر نشان کرد: تاکنون 40 تا 50 ورزشکار به رشته شنا جذب شدند و با برگزاری مسابقات کشوری می توانیم گزینش خوبی از استعدادها داشته باشیم تا برای مسابقات پارآسیایی تیم ملی شنا با پشتوانه خوبی اعزام شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار