تیم خراسان رضوی در مسابقات جهانی شنا جانبازان و معلولین در آلمان موفق عمل کرد و توانست 31 مدال کسب کند.

عملکرد درخشان شناگران خراسانی در سرزمین ژرمن هابه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیومین دوره مسابقات بین المللی شنا جانبازان و معلولین آلمان در حالی برگزار شد که 450 شناگر در گروه های سنی مختلف در قالب  122 تیم ملی و باشگاهی  از 37 کشور جهان حضور داشتند. این مسابقات آخرین فرصت کسب سهمیه پارالمپیک ریو نیز بود و از این رو رقابت شناگران در سطحی بالا انجام شد.

تیم خراسان رضوی با حمایت هیات ورزش های جانبازان و معلولین خراسان رضوی،دانشگاه علوم پزشکی مشهد و فدراسیون به این رقابت ها اعزام شد که در پایان هشت شناگر ایران موفق به کسب 11 نشان طلا، 7 نقره و 13 برنز از رقابت های بین المللی آلمان شد.

محمد حسین اقبالی سرمربی تیم ملی شنا در این خصوص گفت:رقابت های شنا آلمان از قدمت زیادی برخوردار است و تنها رویداد شنا معلولین  است که همانند پارالمپیک در کلیه ی ماده ها و کلاس های پزشکی و نیز گروه سنی بزرگسالان برگزار می شود.نمایندگان کشور ما نیز بسیار خوب ظاهر شدند و رکوردهای خوبی نیز به ثبت رساندند.

وی ادامه داد :به طور رسمی برای دومین بار است که در این رقابت ها حاضر شدیم و شناخت خوبی از عملکرد بازیکنان و دیکر تیم ها بدست آوردیم.شناگران رده سنی 30 سال به بالای تیم نیز بسیار خوب عمل کردند و نشان های مختلفی را برای کاروان ایران بدست آوردند.

اقبالی افزود:در حال حاضر در خراسان رضوی استعداد یابی زیادی در ردوه جوانان انجام دادیم که با برنامه ریزی فدراسیون اولین اردوی آمادگی تیم را بعد از ماه مبارک رمضان برای حضور در مسابقات آسیایی اندونزی برگزار می کنیم.

سرمربی تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: از هیات ورزش های جانبازان و معلولین خراسان رضوی،دانشگاه علوم پزشکی مشهد و فدراسیون که مقدمات این اعزام را فراهم کردند تشکر می کنم و امیدوارم ارگان های دیگر نیز از این دست اعزام ها حمایت کنند تا شاهد حضور تعداد بیشتری از ورزشکاران عزیز جانباز و معلول در میادین جهانی و بین المللی باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار