رییس هیات دوچرخه سواری استان اصفهان از حضور تیم دوچرخه سواری کورسی رشته سرعت استان اصفهان در مسابقات قهرمانی کشور تهران رشته کوهستان در استان فارس خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کیوان لیموئی گفت: در آستانه هفته پر ترافیک اعزام تیم های مختلف دوچرخه سواری استان در رشته های کوهستان رده آقایان و بانوان، کاروان دوچرخه سواری کورسی با ترکیب کامل به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی کشور سرعت، اصفهان را به قصد محل برگزاری مسابقات ترک کرد.
سرپرست این تیم افزود: امیرحسین جمشیدیان، محمدحسین مردانی، علی جاموسی، بهروز صانعی بازیکنان اعزامی هستند.
وی همچنین اظهار کرد: تیم دوچرخه سواری آقایان کراس کانتری و دانهیل رشته کوهستان نیز در مسابقات قهرمانی کشور که از 25 تیرماه به مدت سه روز در شهر شیراز مرکز استان فارس برگزار خواهد شد شرکت خواهند کرد.
رییس هیات دوچرخه سواری استان اصفهان با اشاره به اینکه این مسابقات 26 تیر در پیست دوچرخه سواری کوهستان چمران شیراز برگزار می شود تصریح کرد: اعضای تیم دوچرخه سواری جوانان کراس کانتری آقایان استان را جلال محمودی و عادل محمدی رده بزرگسالان و بهروز صانعی رده جوانان و محمدرضا تاکی رده نوجوانان تشکیل می دهد و سرپرستی این تیم بر عهده سجاد خسروی است.
وی گفت: تیم جوانان کراس کانتری استان مدافع قهرمانی کشور سال گذشته نیز یار اصلی خود امیرحسین جمشیدیان ملی پوش و نایب قهرمان آسیا در سال 2016 خود را به دلیل حضور در مسابقات قهرمانی کشور سرعت که همان روز در پیست مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود در اختیار ندارد.
وی اضافه کرد: اعضای تیم دانهیل را حسین رفیعی، میثاق پرتو رده بزرگسالان و هاشم زابه و ناجی زارعیان رده جوانان تشکیل می دهند و سرپرستی این تیم بر عهده یاسر رضوانی است.
مسابقات قهرمانی کشور کورسی جوانان از 26 تیرماه به مدت دو روز در رشته های 200 متر، اسکرچ، دور امتیازی، سه هزار مترانفرادی، کایرین در پیست مجموعه ورزشگاه آزادی تهران و مسابقات کراس کانتری قهرمانی کشور بانوان رده جوانان و بزرگسالان نیز 27 تیرماه در شهر شیراز پیگیری خواهد شد و تیم اصفهان مدافع عنوان قهرمان کشور در سال گذشته نیز در این مسابقات حضور دارد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار