مسابقه دوچرخه سواری تور دو فرانس امسال نیز با شیوه های جالب، دوچرخه سواران را در مسیر مسابقه شگفت زده کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت "اطلس آبسکیورا،" زمانی که نام "تور دو فرانس" را می شنوید، مسلما به یاد معتبرترین مسابقات دوچرخه سواری جهان می افتید که هر ساله به مدت سه هفته در جاده های کشور فرانسه و در فصل تابستان برگزار می شود. امروز شرکت کنندگان مرحله هشتم از 21 مرحله مسابقات سال جاری میلادی را طی می کنند. آنها باید از شهر "پو" به سمت "لوشان" در رشته کوه "پیرنه" حرکت کنند. دوچرخه سواران همچنین باید پرش هایی را در مسیر "کول دو تورمالت" انجام دهند که این قسمت سخت ترین بخش مسابقه دوچرخه سواری محسوب می شود.

این درحالیست که امروزه پرش ها در مسیر دوچرخه سواری آنقدرها هم بحث برانگیز نیست؛ بلکه حیواناتی که به عنوان مانع در مسیر مسابقه دوچرخه سواری قرار می گیرند، برای همگان جالب است. امسال "لاما" ها در مسیر دوچرخه سواران قرار گرفتند. لاماها نوعی شترهای اهلی آمریکای جنوبی و فاقد کوهان هستند. تصاویری از این لاماها در حالی که در مسیر مسابقات دوچرخه سواری در کول دو تورمالت نشسته اند، منتشر شده است.

اما در سالهای گذشته نیز حیواناتی وارد مسیر مسابقه شده اند. گزارشها حاکی از آن است که در سال 2014، یک سگ کوچک از دستان صاحب خود گریخت و به وسط جاده که مسیر حرکت دوچرخه سواران بود، حرکت کرد. خوشبختانه این سگ توانست از مسیر مسابقه جان سالم به در ببرد. در سال 2007 نیز سگی از نژاد "گلدن رتریور" با یک دوچرخه سوار آلمانی در یکی از مراحل خسته کننده مسابقه برخورد کرد و کمی مجروح شد. در مسابقات تور دو فرانس در سال 2010 که مرحله آخر آن در مسیر کول دو تورمالت برگزار شد، گله ای از گوسفندان به طور ناگهانی وارد جاده شدند و این باعث شد گروه دوچرخه سواران توقف اندکی داشته باشند و سپس به مسیر خود ادامه دهند.

قرار گرفتن لاماها در مسیر مسابقه
تاریخچه عجیب و غریب حیواناتی که وارد مسابقه دوچرخه سواری

ورود یک سگ به مسیر مسابقه
تاریخچه عجیب و غریب حیواناتی که وارد مسابقه دوچرخه سواری
تاریخچه عجیب و غریب حیواناتی که وارد مسابقه دوچرخه سواری

ورود ناگهانی گوسفندان به مسیر مسابقه
تاریخچه عجیب و غریب حیواناتی که وارد مسابقه دوچرخه سواری تاریخچه عجیب و غریب حیواناتی که وارد مسابقه دوچرخه سواری
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۵ ۲۲ تير ۱۳۹۵
چه باحال
آخرین اخبار