با تلاش دستگاه قضایی ، اعضای شورای تامین و بزرگان طوایف شهرستان اندیمشک پرونده قتل یک مرد اندیمشکی پس از گذشت هشت سال به صلح و سازش منجر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،طوایف بیرانوند و خادم روز پنجشنبه در مسجد سیدالشهدای کوی لور اندیمشک در مراسمی با حضور جمع زیادی از مردم و اعضای شورای تامین سازش کرده و پرونده قتل یک مرد 45 ساله پس از سالها مختومه شد.

سرپرست فرمانداری اندیمشک در این مراسم با تاکید بر ایجاد روحیه وحدت و همدلی در جامعه گفت:نهادینه کردن فرهنگ عفو و بخشش به سلامت هرچه بیشتر جامعه کمک می کند.

پیمان جهانگیری نقش گذشت را در روح و روان آدمی بسیار اثرگذار و شایسته دانست و افزود:برای ترویج ارزش های انسانی و اسلامی همه باید با همدلی تلاش کرده و از توان بزرگان استفاده نماییم .

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک نیز در این مراسم با اشاره به فرهنگ حسنه بخشش در جامعه اسلامی گفت:دستگاه قضایی از فرهنگ و سنت حسنه صلح و سازش حمایت کرده و در همین راستا باید از ظرفیت سران طوایف در پیشگیری از جرائم استفاده کرد.

صادق جعفری چگنی افزود:شوراهای حل اختلاف به همین منظور و برای بهره گیری بهتر و بیشتر از ظرفیت بزرگان و سران عشایر و ریش سفیدان در حل و فصل مشکلات تشکیل شده است.

وی بیان کرد:چندی پیش نیز با همت دستگاه قضایی و کمک بزرگان طوایف پرونده قتل یک جوان پس از 40 روز به سازش و بخشش منجر شد که نشان دهنده فرهنگ بخشش میان مردم شهرستان اندیمشک است.

انتهای پیام/ض

برچسب ها: خوزستان ، اهواز ، اندیمشک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.