اهواز؛

87 تیم و باشگاه خوزستانی در لیگ های فوتبال کشور حضور دارند

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با ابراز رضایت از عملکرد هیات فوتبال استان، نقش فعالیت های این هیات را در کسب رتبه دوم این اداره کل بسیار موثر دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،فرامرز کیانی زاده بااشاره به انتخاب تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال، اظهار کرد:تاج در گذشته خود یک فوتبالیست بوده است و در رده های مختلف مدیریتی نیز حضور داشته است و یک نمونه خوب و کامل برای فدراسیون فوتبال است و به نظرم فوتبال ایران باید در دوران او رشد و ارتقا پیدا کند. البته حمایت و مساعدت همه نیز مورد نیاز است.

وی افزود: فوتبال استان خوزستان بیش از 87 تیم و باشگاه فوتبال در لیگ های مختلف کشور دارد و این در حالی است که تقریبا بیش از 220 تیم در رشته های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در هر دو بخش آقایان و بانوان داریم. هیات فوتبال خوزستان به غیر از کارهایی که در سطح کشور باید انجام دهد، به واسطه تیم هایی که در لیگ های کشوری دارد، میزبانی های بسیاری را هم در استان دارد که در این راستا نیز موفق ظاهر شده است و این حجم زیادی از کار را می طلبد که جا دارد از هیات استان خوزستان تقدیر کنم.همچنین هیات فوتبال در بخش برگزاری کلاس های مربیگری، داوری و آموزشی فعالیت بسیار خوبی داشته است.

کیانی زاده در ادامه با اشاره به قهرمانی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: فصل قبل ما در لیگ برتر شاهد قهرمانی تیم استقلال خوزستان بودیم. همچنین در لیگ دسته یک صعود نفت آبادان را به لیگ برتر داشتیم و در رده های سنی مختلف نیز باشگاه های استان در کشور مقام های خوبی کسب کردند که در این راستا از مسوولان مربوطه قدردانی می کنم.

وی همچنین در خصوص کسب رتبه دوم اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در بین ادارات کل ورزش و جوانان کشور، گفت: در ارزیابی عملکردی که توسط وزارت ورزش و جوانان انجام شد، اداره کل خوزستان موفق شد در جایگاه دوم قرار بگیرد که در این ارزیابی عملکرد حوزه هایی از جمله جوانان، فرهنگی، عمرانی و حقوقی مورد بررسی قرار گرفتند اما در بخش ورزش با حضور این همه تیم و فعالیت ها به جرات می توان گفت بیشترین امتیازی مان را از بخش فوتبال کسب کردیم و به همین دلیل باز هم از هیات فوتبال خوزستان و هیات های شهرستانی و همچنین ورزشکاران، مربیان و داوران تقدیر می کنم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد:یکی از کارهایی که در سال 93 انجام دادیم و در سال 94 نیز رشد و توسعه داشت، راه اندازی اداره ورزش و جوانان شهرستان اهواز بود که با تمام مشکلاتی که وجود داشت، این اداره راه اندازی شد و زمان هم دادیم تا کم کم هیات های اهواز تشکیل شوند و ما به دنبال این هستیم که با این اقدام به ورزش و جوانان استان و کشور کمک کنیم.چرا که در شهرستان اهواز ظرفیت بسیاری وجود دارد.

وی ادامه داد:همچنین انتظار داریم اداره ورزش و جوانان اهواز، روسای هیات های شهرستان را هر چه زودتر انتخاب کند و افراد قوی نیز انتخاب شوند، چرا که این افراد در آینده می توانند یکی از گزینه های ریاست هیات های استانی باشند.

انتهای پیام/ض

برچسب ها: خوزستان ، اهواز ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.