رئیس اداره بهزیستی قوچان از پرداخت 27 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مدجویان بهزیستی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ,ناصر نیک افشار در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این تسهیلات اغلب در حوزه های دامپروری، کشاورزی، تولیدی پوشاک و سالن های زیبایی بانوان پرداخت شده است، افزود: برای اولین بار و با هدف کنترل هزینه کرد تسهیلات در بخش های مصوب، پرداخت تسهیلات در دو مرحله انجام شد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت تحویل مسکن مهر به خانواده های دارای دو فرزند معلول افزود: تاکنون 36 مورد از خانواده های تحت پوشش که دارای دو فرزند معلول می باشند، متقاضی دریافت مسکن مهر بوده و در سامانه ثبت شده اند اما این در حالیست که سهمیه قوچان فقط 10 واحد مسکن مهر می باشد.

نیک افشار با بیان اینکه تاکنون دو واحد مسکن مهر به خانواده های دارای دو فرزند معلول واگذار شده است، تصریح کرد: کمیته ای متشکل از بنیاد مسکن، بهزیستی و خیرین، پرداخت هزینه 300 میلیون ریالی خرید واحدهای مسکن مهر ویژه این معلولین را بر عهده گرفته اند.

رئیس اداره بهزیستی قوچان در پایان با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان امسال حدود400 میلیون ریال فطریه توسط 44 پایگاه این اداره جمع آوری شده است، یادآور شد: تاکنون سه هزار و 776 پرونده توانبخشی در بهزیستی قوچان تشکیل شده است که از این تعداد هزار و 308 نفر دارای معلولیت جسمی و 775 نفر دارای معلولیت ذهنی می باشند.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.