2 هزار و 800 نفر در طرح عضویت رایگان به عضویت کتابخانه‌های عمومی استان سمنان شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان گفت: 2 هزار و 800 نفر در طرح عضویت رایگان به عضویت کتابخانه‌های عمومی استان سمنان شرکت کردند.
علیرضا شاه‌حسینی گفت : برای بهره‌مندی عموم مردم به‌ویژه واردشدگان به ضیافت الهی در روزهای 19 و 20 تیرماه، کارت‌های ویژه عضویت رایگان به انضمام دعای قنوت نماز عید فطر در بین نمازگزاران توزیع شد.
شاه‌حسینی با اشاره به اینکه از اول تیرماه تاکنون 13 درصد افزایش عضو داشته‌ایم، افزود: از میان شهرستان‌های استان، بیشترین عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی شهرستان سمنان و در بین کتابخانه‌های عمومی، کتابخانه مرکزی استان بیشترین استقبال علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی را داشته است.
وی با اشاره به ویژگی‌های فرهنگی استان سمنان گفت: در کتابخانه‌های عمومی استان سمنان اولویت، امانت‌دهی کتاب و ترویج کتاب‌خوانی است و بر این اساس کتابخانه‌های عمومی در مقایسه با گذشته از استقبال خوبی برخوردار هستند.
شاه‌حسینی گفت: با ارتقای شاخص‌های کتابخانه‌ای در ابعاد فضا، منابع، عضو و امانت و همچنین ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در استان شاهد افزایش سطح مطالعه اثربخش در مسیر فرهنگ ایرانی اسلامی باشیم.
انتهای پیام/ر
برچسب ها: عضو ، کتابخانه ، سمنان ، رایگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.