مدير كل راه و شهر سازی استان كرمانشاه گفت:در حال حاضر در صد آسفالت راه های روستايی نسبت به طول كل راههای این حوزه 63/35 است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛عبدالله بهادری  افزود: اين رقم بالاترین عدد كشوری است كه البته با تكميل پروژه های در دست اجرا، می توان این شاخص را در استان به 69/2 رساند.

  وی ادامه داد:عملكرد بهسازی و آسفالت راههای روستايی در سال گذشته 176 كيلومتر بوده که رشد چشمگیری داشته است و  پيش بيني می شود در سال جاری هم بيش از 120 كيلومتر،بهسازی و آسفالت به ثبت برسد.

 بهادری افزود:در سال جاري 660 كيلومتر در قالب 161 پروژه  عمليات بهسازي و آسفالت و روكش در دست اجراست كه از اين مقدار 421 كيلومتر بهسازي و 239 كيلومتر روكش خواهد بود.

 وی گفت:پروژه به طول 183 كيلومتر با تامين اعتبار از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری اجرايی شده  كه تا كنون 17 پروژه آن به طول 60 كيلومتر به بهره برداري رسيده و باقي پروژه ها در سراسر استان هم با پيشرفتي بين 20 تا 70 درصد رو به تكميل است.

 بهادری گفت :با روند پیشرو  و رسيدن به شاخص2/ 69 در این ماه تا پايان سال 95 ،كرمانشاه كماكان بالاتر از ميانگين كشوری قرار خواهد داشت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.