مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از کلنگ زنی بیمارستان 540 تختخوابی کرمانشاه همزمان با سفر هیات دولت به استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مهندس عبدالله بهادری با اشاره به سفر پیش روی هیات دولت به استان، اظهار کرد: در این سفر 57 کیلومتر احداث باند دوم بزرگراه و بهسازی راه اصلی با صرف اعتبار 103 میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

 بهادری افزود: در این سفر همچنین 148.6 کیلومتر از راه‌های روستایی استان بهسازی و روکش آسفالت می‌‎شود که برای انجام این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر 52 میلیارد تومان هزینه شده است.
 
بهادری خاطرنشان کرد:در این سفر همچنین شش پروژه از ساختمان‌های دولتی، شامل احداث و تجهیز دهکده‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای، احداث کتابخانه، ساختمان بخشداری و اجرای طرح یادمان شهدای بازی‌دراز در مساحتی به وسعت 5982 متر مربع و صرف هزینه‌ای بالغ بر 7.5 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از کلنگ زنی سه پروژه دیگر راه و شهرسازی استان در این سفر خبر داد و اظهار کرد: در این سفر بیمارستان 540 تختخوابی شهر کرمانشاه با اعتبار 220 میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود.
 
وی تصریح کرد: همچنین در این سفر عملیات اجرایی 25 کیلومتر از قطعه دوم بزرگراه حمیل-کرمانشاه با اعتبار 38 میلیارد تومان و نیز 13 کیلومتر از کمربندی شهر بیستون با اعتبار 310 میلیارد تومان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.