ارجاع مشکل نوسان برق منطقه شمیران به اداره بازرسی/نوسان ولتاژ مستمر نخواهد بود

پس از نوسات شدید و ولتاژ پایین برق منطقه شمیران معاون هماهنگی توزیع توانیر از پیگیری این موضوع خبرداد.

محمودرضا حقی فام معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در خصوص نوسانات شدید و ولتاژ پایین برق محله دارآباد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: استاندارد توزیع برق به طور نرمال 220 ولت است و هرگونه انحرافی از این میزان، خارج شدن از حد استاندارد تلقی می شود.

وی ادامه داد:نوسانات تا مرز 210 ولت امری منطقی است چراکه در زمان اوج بار مقدار ولتاژ برق اندکی کاهش پیدا می کند و حتی در پست فوق توزیع نیز اندکی کاهش دارد و پایین تر از حد معمول است.

حقی فام تاکید کرد:موارد ذکر شده به هیچ عنوان به معنای قدیمی بودن سیستم های برق منطقه نیست.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیربا اشاره به پیگیری این مسئله اظهار داشت:این موضوع را برای پیگیری به واحد بازرسی و نظارتی اطلاع داده‌ایم که اگر اتفاق خاصی در شبکه رخ داده است هرچه سریع تر رفع شود.

وی تصریح کرد:هنگام وقوع حادثه در شبکه نوسانات ولتاژ برق در یک مدت محدود به سبب جلوگیری از خاموشی سیستم خواهد بود، اما درصورتی که این امر بطور مستمر و در زمان های طولانی ادامه پیدا کند قابل قبول نیست.


انتهای پیام/

برچسب ها: اقتصادی ، برق ، نیرو ، نوسان ، توزیع ، ولتاژ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۲۴ تير ۱۳۹۵
بانک مرکزی صنعت الکتریسیته کشوروام ارزان قیمت بدهدوبه بخش کشاورزی ندهدچون دربخش کشاورزی الکی اب مصرف میشودووقت تولیدکننده تلف میشودودرپایان محصول امحامیشودهمین اتفاق درحوزه پتروشیمی بااتش سوزی عمدی رخ دادوبه هیئت مدیره هم۳۵۰میلیون تومان پاداش دادن یکجایی وام بدن که ارزش داشته باشه
آخرین اخبار