مدیر کل فرهنگی پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری گفت: 10 درصد از مدارس کشور زیر پوشش آموزش پیشگیری از اعتیاد قرار دارد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، وهاب زاده در جمع والدین معلمین ، مدیران و مشاوران مدارس شهر اراک گفت : در حال حاضر 10 درصد از مدارس کشور تحت پوشش پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر قرار دارند که این آمار با طرح ها و آموزش های که تا پایان سال در مدارس داریم افزایش پیدا خواهد کرد .
وی افزود : ایجاد امکانات مشاوره و درمان در مدارس بسیار مهم است در طرحی که درسال گذشته در تهران داشتیم بیش از 1100 نفر از مدیران مدارس آموزش هایی در رابطه با پیشگیری و مبارزه با اعتیاد در مدارس را دیده اند.
مدیر کل فرهنگی پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری افزود : امسال طرح ویژه ای برای مدارس مقطع دوره متوسطه 12 استان داریم که اراک هم یکی از این شهرهای تحت پوشش می باشد که در این طرح دانش آموزان ، معلمان و مشاوران و والدین مقطع متوسط شهر اراک تحت پوشش پیشگیری از اعتیاد قرار خواهند گرفت و درمدارس ابتدایی نیز مهارت های زندگی و برنامه هایی از قبیل همکاری و مدرسه را داریم
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی هم گفت : برنامه هایی در حوزه فرهنگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی به ویژه پیشگیری از اعتیاد انجام می دهیم تا از تفاهم نامه و توافقنامه با ستاد مبارزه با مواد مخدر و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر می باشد .
دمنه گفت : در سال تحصیلی جاری 19 هزار نفر از همکاران آموزش و پرورش ؛ آموزش پیشگیری از اعتیاد را دیده اند که این همایش هم در راستای همان آموزش است .
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، مدارس ، مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.