سخنگوی دولت گفت: اگر توطئه‌ای علیه توافق هسته‌ای‌مان باشد قطعا با آن برخورد می‌کنیم.

اگر توطئه‌ای علیه توافق هسته‌ای‌مان باشد قطعا با آن برخورد می‌کنیمبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت در حاشیه نشست با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه اخیرا صدر اعظم آلمان و دبیر کل سازمان ملل درباره برجام اظهاراتی مطرح کردند و به دنبال آن اعلام کردند که توطئه‌ای در راه است، واکنش دولت در این باره چگونه خواهد بود، گفت: این موضوع در حال بررسی است هیئتی ویژه‌ برای بررسی چگونگی اجرای برجام در شورای عالی امنیت ملی تشکیل شده و هرجا احساس کنیم اقدامی برخلاف برجام در حال اجراست حتما موضع می‌گیریم و اگر توطئه‌ای باشد قطعا متناسب با آن اقدام می‌کنیم.

وی درباره عضویت ایران در نهاد بین‌المللی FATF گفت: موضع ایران بسیار شفاف است. برای احقاق حقی که برای خود قائلیم و بینشی که ناشی از نگاه هنجاری ما نسبت به رخداد این مسئله است ما از ناحقی‌ها کوتاه نمی‌آییم و از این فرصت برای تبیین مسائل استفاده می‌کنیم تا به جای درشت گویی و عدم مذاکره به مسائل مهم می‌پردازیم.

نوبخت تأکید کرد: می‌توانیم با مواضع منطقی و مذاکرات، حق خود را استیفا کنیم. اگر قرار است در این توافق چیزی تغییر کند این موضوع عاقلانه نخواهد بود و قطعا ما با آن برخورد خواهیم کرد.


انتهای پیام/
برچسب ها: دولت ، نوبخت ، آلمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار