با صرفه جویی تنها 30 درصدی در مصرف آب می توانیم تابستان بدون مشکل داشته باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به چاره اندیشی برای رفع بحران آب گفت: برای حل این مشکل، تنها راه حل واگذاری آب به بخش خصوصی و ورود سرمایه‌گذاربرای افزایش سرعت و کیفیت کارخواهد شد چرا که دولت اعتباری برای این بخش اختصاص نداده است.

هاشم امینی افزود: کمبود آب در بخش شرب، صنعت و کشاورزی یک مشکل اساسی است که نیازمند راه حل می باشد، که در این زمینه به همکاری مردم نیازمند هستیم و با مصرف بهینه و صرفه‌جویی 30 درصدی بتوانیم تا اواخر تابستان بدون مشکل سپری کنیم.

وی از کاهش 2 هزار لیتر آب در ثانیه در اصفهان خبر داد و گفت: بدلیل خشک بودن چاه‌های مجاور زاینده رود با کاهش 2 هزار لیتر آب در ثانیه مواجه هستیم که با این شرایط وضعیت فعلی آب اصفهان و گرمای تابستان سبب افت فشار آب شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به لزوم همکاری مردم و صرفه‌جویی آب افزود: در برخی نقاط و شهرهای شمالی استان اصفهان از جمله برخوار و شاهین شهر افت فشار داریم اما سایر شهرهای استان مشکلی ندارند.

وی در ادامه گفت: سال گذشته 450 میلیون تومان برای رفع مشکلات آب استان اعتبار داده شده است، بنابراین تنها گزینه ما استفاده از سرمایه‌گذار در این زمینه است و نباید منتظر دولت ماند .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.