معاون گردشگري آذربایجان غربی از برگزاري اولين جشنواره گيلاس استان در اشنويه خبر داد .

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حسين امامي معاون گردشگري اداره كل از برگزاري اولين جشنواره گيلاس در استان با مشاركت اين اداره كل و شوراي اسلامي و شهرداري اشنويه خبر داد .

بر اساس اين گزارش وي در همين زمينه اعلام كرد: پيرو مصوبه اولين جلسه ستاد اجرائي خدمات سفر استان و بمنظور معرفي توانمنديها و استعدادهاي متعدد گردشگري- اقليمي مناطق مختلف استان، اولين جشنواره گيلاس در اواخر هفته جاري در شهرستان اشنويه كه قطب توليد اين محصول در استان به شمار مي آيد، برگزار مي شود .

حسين امامي به تشريح برنامه هاي اين جشنواره پرداخت و گفت: در اين جشنواره آيتم هاي مختلفي از جمله پذيرائي رايگان با محصولات بومي و محلي از جمله گيلاس تكدانه، بازديد و خرديد از غرفه محصولات لبني، بازديد و خريد از غرفه هاي متعدد صنايع دستي و اجراي برنامه موسيقي محلي در نظر گرفته شده است .

وي همچنين به راه اندازي تور يكروزه مرتبط با اين جشنواره اشاره كرد و گفت: در اين تور يكروزه نيز برنامه هاي متعددي از جمله : بازديد از قلعه تاريخي روستاي سنگان و چشم اندازهاي بكر و جذاب طبيعي شهرستان اشنويه براي شركت كنندگان پيش بيني شده است .

لازم به توضيح است كه اين جشنواره در روز پنجشنبه مورخه 95/4/24 برگزار مي شود و علاقمندان به شركت در توريك روزه آن می توانند به دفاتر خدمات مسافرتی مرتبط مراجعه کنند

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.