بهزادی:جایزه بزرگ تهران سطح بالایی نداشت

نایب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی گفت:بیشتر دوومیدانی کاران کشورمان نتوانستند در رقابت های جایزه بزرگ تهران شرکت کنند و به همین دلیل این رقابت ها سطح بالایی نداشت.

پریسا بهزادی نایب رئیس بانوان فدراسیون دو و میدانی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره مسابقات جایزه بزرگ تهران،اظهار کرد:ورزشکاران با کیفیتی در این رقابت ها شرکت نکردند و نمی توانم اظهارنظر خاصی درباره سطح رقابت های جایزه بزرگ تهران داشته باشم.

در رقابت های لیگ دوومیدانی باشگاه های کشور نفرات شاخص این رشته حضور دارند و آن زمان مشخص می شود که ورزشکاران ما چه نتایجی کسب می کنند.

وی افزود:قرار بود روز گذشته لیگ دوومیدانی کشور برگزار شود اما به دلیل نا آمادگی تیم ها برای حضور در این رقابت ها، فدراسیون تشخیص داد که جایزه بزرگ تهران را برگزار کند.مسابقاتی که روز گذشته برگزار شد، آخرین فرصت دو و میدانی کاران کشورمان برای رسیدن به سهمیه المپیک بود.

بهزادی گفت:از نکات برجسته رقابت های جایزه بزرگ می توان به درخشش ریحانه مبینی 15 ساله در ماده پرش طول اشاره کرد. وی توانست نظر فدراسیون را به خود جلب کند و یقین بدانید در آینده ای نزدیک به یکی از نخبگان دو و میدانی کشورمان تبدیل می شود.

وی درباره عملکرد مریم طوسی در رقابت های جایزه بزرگ، بیان کرد:طوسی به دلیل خطا در ماده 100 متر از دور رقابت ها کنار رفت اما فدراسیون به وی فرصت دیگری برای به دست آوردن سهمیه المپیک داد و قرار شد با مریم محبی و یک دونده دیگر مسابقه ای را به صورت جداگانه برگزار کند که در این رقابت سه نفره هم موفق به ثبت حد نصاب ورودی المپیک نشد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون دو ومیدانی درمورد وضعیت تمرینی لیلا رجبی در زمان کمتر از یک ماه به شروع المپیک گفت:رجبی تمایلی به حضور در مسابقات جایزه بزرگ نداشت. به هر حال وی یک ورزشکار حرفه ای است و صلاح ندیده که در چنین مسابقاتی شرکت کند. ویزای رجبی پس از تعطیلات نوروز برای اردوی بلاروس آماده شده اما خودش دوست نداشت که در این اردو شرکت کند و تصمیم گرفت تمریناتش را در داخل کشور ادامه دهد. امیدوارم وی در رقابت های المپیک رکورد قابل توجه ای را به دست آورد و جزو راهیافتگان به مرحله نهایی باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار