کارکنان مرکز اطلاعات تلفن 118 کرمان ارائه خدمات به مردم را از سر گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات کرمان امروز به خبرنگاران گفت:کارکنان مرکز  اطلاعات تلفن 118 کرمان که در اعتراض به پرداخت نشدن چندین ماه حقوق خود ، از دیروز سطح ارائه خدمات به مردم را کاهش داده بودند، امروز ارائه خدمات به مردم را از سر گرفتند.

ملاحسنی افزود:اداره امور مرکز 118 کرمان به پیمانکار واگذار شده و پیمانکار باید پاسخگوی کارکنان این واحد باشد . 

وی بیان کرد: مخابرات قبل از واگذاری به بخش خصوصی، اعتبارات دولتی سالانه در اختیار داشت اما با واگذاری، بخش خصوصی باید راهکار و برنامه ریزی هایی برای افزایش درآمد تعیین می کرد تا علاوه بر هزینه، سود هم داشته باشد اما به دلیل اینکه دست شرکت مخابرات برای تعیین تعرفه باز نیست،این اتفاق با واگذاری نیفتاد.

 مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات کرمان با بیان اینکه پرسنل این واحد 80 نفر هستند گفت: این کارکنان  معوقاتی از سال گذشته و همچنین بابت دو ماه از سال جاری طلبکار هستند که پیمانکار پرداخت نکرده است. 

ملاحسنی افزود: در مذاکره مدیران مالی مخابرات با پیمانکار و کارکنان مرکز 118 ، قرار شد تا پایان همین هفته بخشی از معوقات پرداخت شود و بخش دیگر تا پایان مردادماه پرداخت خواهد شد و کارکنان نیز متعهد به برگشت کار و پاسخگویی به مردم شدند.

 وی گفت: ما در شرکت مخابرات مشکلاتی داریم که مسوولان در سطح کشور باید به آن توجه ویژه کنند و مشکل تنها مخابرات استان کرمان نیست.

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات کرمان درعین حال تلویحا پذیرفت مشکل اصلی ناشی از پرداخت نشدن مطالبات پیمانکار ازسوی شرکت مخابرات کرمان است .


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.