رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران از ارائه 12 برنامه ملی ارتقای بهره‌وری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رویا طباطبایی رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران در چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی استان با اشاره به اقدامات اجرایی این سازمان در جهت ارتقای بهره‌وری کشور اظهار داشت: 70 درصداز رشد اقتصادی بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان مانند آمریکا و ژاپن از طریق ارتقای بهره‌وری صورت می گیرد، اما کشور هایی که بهره وری لازم را ندارند رشد اقتصادی خود را از طریق افزایش نیروی انسانی تأمین می کنند، هرچند ارتقای بهره‌وری امری بسیار سخت و زمان بر است. 
 
وی در ادامه تصریح کرد:‌ تا کنون از 15 استان ساختار رسمی متولی بهره وری استان را دریافت کرده ایم و در این راستا بانک اطلاعاتی را تشکیل داده ایم، همچنین مکاتبه‌ای با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان‌ها به منظور شناسایی نیازمندی‌‌های آموزشی بخش عمومی، خصوصی و تعاونی در زمینه ارتقای بهره‌وری استان‌ها داشته‌ایم. 
 
طباطبایی یادآور شد: در راستای تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی 220 پروژه توسط معاون اول رئیس جمهور تصویب و تنها 120 مورد از این پروژه‌ها ابلاغ شد. 
 
رئیس سازمان بهره‌وری ایران گفت: برای ترویج فرهنگ بهره‌وری در استان‌های سراسر کشور تفاهم نامه‌هایی را با دانشگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و آموزشی  منعقد کرده‌ایم. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار