۲۵۰ کانون فرهنگی و هنری در استان زنجان مجری طرح آسمانی‌ها هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان گفت: پیش‌بینی می شود امسال بیش از ۲۰ هزار نفر عضو کانونی در ۲۵۰ کانون فرهنگی و هنری، تحت پوشش طرح آسمانی‌ها قرار گیرند.

مرتضی مقدمی در جلسه هماهنگی برنامه‌های اوقات فراغت اظهار کرد: مراسم افتتاحیه طرح آسمانی‌ها فردا(٢١ تیر) در کانون طاهای زنجان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می شود امسال بیش از ٢٠ هزار نفر از کانونی‌ها تحت پوشش این طرح قرار بگیرند، ادامه داد: ٢٥٠ کانون فرهنگی و هنری در استان مجری طرح آسمانی‌ها هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: اوقات فراغت فرصت مغتنمی است تا با فراهم ساختن بستر مناسب برای جذب حداکثری جوانان و نوجوانان زمینه رشد و پویایی آنان فراهم شود.

مقدمی هدف از برگزاری طرح اوقات فراغت را ساماندهی فعالیت‌های اوقات فراغت، فراهم سازی و ایجاد وحدت رویه در فعالیت‌های مسجد، استفاده از ظرفیت‌های موجود در تشکل‌های حوزه مسجد، برنامه‌ریزی در جهت غنی سازی زمان اوقات فراغت کانون ها، ایجاد هم افزایی و دوری از موازی کاری با سایر نهادهای مستقر در مسجد عنوان کرد.

به گفته مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان زنجان اهداف اعتقادی، اخلاقی، علمی، آموزشی، فرهنگی و هنری و اجتماعی از اهداف کلی حاکم بربرنامه های اوقات فراغت است.

مراسم افتتاحیه طرح آسمانی ها با حضور جمعی از اعضای کانون های مساجد زنجان راس ساعت ١١ فردا در مسجد امام صادق واقع در انصاریه زنجان برگزار می شود.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.