معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان گفت: تروبج عفاف و حجاب نيازمند اقدامات فرهنگي است و نمي توان با آن به صورت سليقه اي برخورد کرد.

تروبج عفاف و حجاب نيازمند اقدامات فرهنگيبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا براعلام پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ عليرضا پريورافزود : حجاب مصونيتي است كه به تعالي انسان ها كمك مي كند.

وي ارتقا فضيلت هاي اخلاقي در جامعه را ضروري خواند و خاطر نشان کرد: تعميق باورهاي ديني و فضيلت هاي اخلاقي همچون حجاب مي تواند بسياري از آسيب هاي اجتماعي را كاهش دهد.

پريور تصريح كرد: براي رسيدن به جامعه اي سالم بايد همه ي موسسات و سازمان هاي فرهنگي و اجتماعي راهکارهاي اجرايي خود را در قالب برنامه هاي كاربردي تنظيم و در اين زمينه يك پارچه و نظام مند عمل کنند.
معاون اجتماعی ناجا در کرمان تأكيد كرد: فقدان تلاش گسترده فرهنگي براي رفع ابهامات و سردرگمي هاي جوانان، بيكاري، پر نشدن اوقات فراغت و عدم آموزش مهارت هاي زندگي بر معضلات اين حوزه افزوده است.

وی  گسترش و حفظ فرهنگ حجاب و عفاف را نيازمند يک عزم جدي دانست و گفت: تا خوراك فرهنگي مناسبي تهيه نكنيم نمي توانيم جوانان را به سمت خود بكشانيم.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۲۱ تير ۱۳۹۵
هرکی موهاشو بیرون گذاشت اینفدر باید کتک بخوره تا ادم بشه
آخرین اخبار