مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گناباد گفت: هدف اصلی مستکبرین و مستعمرین جهان علیه ایران اسلامی، اسلام زدایی مردم است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام رضا احمدی صبح امروز در اجتماع مدافعان حریم خانواده که در محل مصلی امام خمینی (ره) شهرستان برگزار شد، گفت: هدف اصلی مستکبرین و مستعمرین جهان علیه ایران اسلامی، اسلام زدایی مردم است و آنان برای رسیدن به این هدف شوم خود اقداماتی علیه روحانیت و حجاب و عفاف مردم انجام دادند اما با توجهات خداوند و ائمه معصومین این دسیسه های دشمنان برای مردم کشور برملا شده است.

وی کشف حجاب رضاخانی را از دسیسه های کشورهای غربی علیه ایران اسلامی برشمرد و تصریح کرد: رضاخان دردوران حکومتش درصدد بود فرهنگ برهنگی که از غرب به ارمغان آمده بود به یک عنوان یک فرهنگ در ایران نهادینه کند.

احمدی ادامه داد: مردم ولایت مدار و آگاه و با بصیر ایران اسلامی با هدایت ها و رهبری های روحانیت از جمله علامه بهلول گنابادی که رهبری قیام مسجد گوهرشاد را بر عهده داشت، با کشف حجاب رضاخانی ایستادگی نمودند و خط بطلانی بر این فرهنگ غربی زدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گناباد عفاف و حجاب یکی را یکی از ارکان ها و ارزش های اصلی دین عنوان کرد و خاطرنشان کرد: تمامی افرادی که پایبند به اصول و ارزش های ایران اسلامی هستند، باید به رعایت عفاف و حجاب پایبند باشند چراکه رعایت آن سبب بروز آثار مثبتی در زندگی فردی و اجتماعی می شود.

احمدی حفظ ایمان را یکی از عوامل حفظ عفاف و حجاب توسط مردان و زنان دانست و تصریح کرد: افرادی مؤمن و با ایمان با رعایت حجاب و عفاف خود از آلوده شدن به گناه های بی عفتی و بی حجابی مصون می مانند چراکه این افراد ایمان راسخ به رعایت حجاب و عفاف بر اساس آموزه های دینی دارند.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای بی غیریتی زنان و مردان ایرانی خاطرنشان کرد: غیرت زنان و مردان ایرانی سبب حیا، حجاب و عفاف و مصون ماندن از توطئه دشمنان می باشد.

احمدی ازدواج جوانان را در حفظ عفاف و حجاب مهم ارزیابی نمود و اذعان کرد: باید والدین زمینه ازدواج فرزندان خود را فراهم نمایند تا ضمن فراهم شدن آرامش روحی و روانی فرزندانشان، نیازهای جنسی آنها نیز تأمین شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گناباد حرمت بخشیدن به زن را یکی از آثار رعایت عفاف و حجاب دانست و افزود: زن بی حیا حرمت ندارد و هر فردی به خود اجازه می دهد که از وی طلبی نماید اما زنان با حجاب و عفاف حرمت دارند و کسی اجازه طلب کردن خواسته از وی نمی کند.

احمدی ادامه داد: ایجاد امنیت، آرامش روحی و روانی، حفظ طراوت و زیبایی زن، حفظ نسل، مبارزه با نفس، مسئولیت پذیری، رشد شخصیت، اطاعت از فرامین الهی و سلامت جنسی از جمله پیامدهای فردی و اجتماعی رعایت عفاف و حجاب در جامعه می باشد.

وی خاطرنشان کرد: در دنیای غرب فسادها و مشکلات فراوانی وجود دارد و حفظ عفاف و حجاب که سبب پاکدامنی و عفت زنان می شود، با انواع معضلات و مشکلات اجتماعی مقابله می کند.

احمدی به پاکدامنی و رعایت حجاب و عفاف توسط بانوان گنابادی اشاره و تصریح کرد: بانوان بسیجی گناباد به نمایندگی از تمامی بانوان محجبه گنابادی با شرکت در راهپیمایی روز ملی عفاف و حجاب و اجتماع مدافعان حریم ولایت اعلام نمودند که اجازه نفوذ فرهنگ برهنگی غربی توسط زنان بی حیا و بی حجاب را نمی دهند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.