رئیس اداره آموزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: این اداره به 7 هزار پرسنل رسمی، قراردادی و پیمانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛سیدحمیدرضا حسینی با اشاره به اهمیت ارائه آموزش‌های لازم برای پرسنل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اظهار کرد: ارائه آموزش‌های تعریف شده برای پرسنل سبب ارتقای سطح علمی و کیفی کارکنان این صنعت می‌شود.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته بیش از 276 هزار و 422 نفر ساعت آموزش به پرسنل شرکت نفت گچساران ارائه شده است، گفت: نیاز اصلی امروز شرکت نفت گچساران آموزش نیروی انسانی تازه نفس و انتقال تجربیات به این نیروها است.

رئیس اداره آموزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه یکی از ارکان اصلی تحول ساختاری در هر سازمان آموزش است، تصریح کرد: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اقدامات قابل قبول گچساران را به یکی از مناطق پنج‌گانه مهم تولید و قطب صادرات نفت خام ایران تبدیل کرده است.

حسینی ادامه داد: تلاش و همت نیروهای این اداره سبب برطرف کردن نیازهای آموزشی بیش از 7 هزار نیروی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران شده است.

وی رایانه، زبان خارجه، ایمنی و بهداشت حرفه‌ای، اداری و مدیریتی، فنی و تخصص و مهارتی، معارف اسلامی را از دوره‌های برگزار شده در اداره آموزش شرکت نفت گچساران عنوان کرد و افزود: با توجه به آمار دوره‌های برگزار شده و تعداد پرسنل آموزش دیده شرکت نفت و گاز گچساران به عنوان یکی از شرکت‌های پیش‌رو در زمینه آموزش نیروی انسانی در سطح شرکت‌های تابعه مناطق نفت‌خیز شناخته شده است.

حسینی تأکید کرد: آموزش‌های ارائه شده به افراد رسمی، قراردادی و پیمانکاری بر اساس استانداردهای اداره آموزش مرکزی وزارت نفت ارائه شده است.

رئیس شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی خارج از ناحیه بیان کرد: در این خصوص بیش از 18 هزار و 93 نفر ساعت آموزش ارائه شده و این دوره‌ها در شهرهایی از جمله اهواز، تهران، محمودآباد و اصفهان برگزار شده است.

حسینی با اشاره به آموزش‌های لازم برای نیروهای جدیدالاستخدام در شرکت نفت گچساران گفت: در این خصوص بیش از 2 هزار و 400 نفر ساعت دوره کارآموزی برای برگزار شده است.

انتهای پیام /ف

برچسب ها: آموزش ، پرسنل ، شرکت گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.