این مجتمع با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال و در زمینی به مساحت 12 هزار متر مربع و با امکانات کامل احداث خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سرخه؛ مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان از اختصاص اعتبار مورد نیاز به بزرگترین مجمتع آموزشی فرهنگی شهرستان سرخه خبر داد و گفت: بانک مرکزی با تخصیص اعتبارات این طرح موافقت کرد که بزودی پرداخت می‌شود.
ابوالفضل دربانی افزود: این مجمتع آموزشی فرهنگی یکی از بزرگترین پروژه‌های آموزشی دولت تدبیر و امید است که اعتبارات آن از سوی بانک ملت تامین و توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان احداث می‌شود.
وی با بیان این که این مجتمع با سرمایه‌گذاری بانک ملت ساخته می شود،تصریح کرد: مجتمع آموزشی فرهنگی بانک ملت سرخه دربرگیرنده دوره‌های آموزشی از ابتدایی تا مقطع متوسطه است.
وی گفت: در این مجتمع علاوه بر مراکز فرهنگی، کتابخانه، محوطه‌سازی و فضاهای دیگر، خوابگاه شبانه‌روزی نیز در آن پیش‌بینی شده است.
دربانی از این پروژه به عنوان یک پروژه خیر ساز نام برد و گفت: امیدواریم ثمره این پروژه که یک پروژه استانی قابل توجه است در دولت یازدهم به بهره برداری رسد.
مجتمع آموزشی فرهنگی شهرستان سرخه با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال و در زمینی به مساحت 12 هزار متر مربع با زیربنای هشت متر مربع و با امکانات کامل احداث خواهد شد.
این پروژه از بزرگ ترین پروژه های آموزشی کشور و جزو چهار پروژه آموزشی بزرگ کشور است و در جشنواره مدارس ایرانی به عنوان پروژه ممتاز و برتر آموزشی معرفی شده است.
در این مجتمع آموزشی، از دوره پیش دبستان تا دوره دبیرستان پیش بینی شده است و در سطح کشور بی نظیر خواهد بود.
شهرستان سرخه بیش از پانزده هزار نفر جمعیت دارد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.