آثاررسیده به دومین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در هنرهای گرافیکی با دریافت ٧٠ اثر هنری از اقصی نقاط کشور ظرف مدت ٥ روز گذشته رکوردشکنی کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛حسین مسگرانی افزود: دریافت ٧٠ اثر ظرف مدت ٦ روز که سه روز آن هم تعطیل بوده است یک رکورد شکنی به حساب می آید و این وظیفه شناسی و حس مسئولیت پذیری اعضای دبیرخانه جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در هنرهای گرافیکی در دریافت آثار را نشان می دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان این که سال گذشته ٣٠٠ اثر به اولین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در هنرهای گرافیکی ارسال شده بود، ادامه داد: امسال کثرت آثار از اقصی نقاط استان داریم و این قطعا به سطح کیفی نمایشگاه این جشنواره کمک شایان خواهدکرد.

مسگرانی یکم مرداد را آخرین روز مهلت ارسال آثار اعلام کرد و گفت: شرکت کنندگان می توانند اثر خودشان در رشته های آرم و نشانه، تصویر سازی و پوستر به دبیرخانه این جشنواره به نشانی پستی سیستان و بلوچستان- زاهدان- بلوار خرمشهر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان دبیرخانه دائمی دومین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در هنرهای گرافیکی ارسال کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار