مدیر آکادمی باشگاه نفت تجمع اعتراض آمیز بازیکنان فصل گذشته تیم های پایه این باشگاه مقابل ساختمان وزارت نفت را توجیه ناپذیر خواند.

ناصر فریادشیران در گفت و گو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تجمع بازیکنان فصل گذشته تیم های پایه نفت تهران مقابل وزارت نفت، گفت: ابتدا باید مشخص شود که این بازیکنان براساس چه موضوعی مقابل ساختمان وزارت نفت تجمع کرده اند. با توجه به دستور بیژن زنگنه وزیر محترم نفت در رابطه با واگذاری برند، ساختمان باشگاه، تیم لیگ برتری و تیم های پایه نفت تهران به بخش خصوصی، کلیه فعالیت های این تیم به شرکت بهنام پیشرو کیش واگذار شده و بازیکنان تیم های پایه هم مانند تیم بزرگسالان باید در چارچوب این ضوابط عمل کنند. با توجه به تصمیم  زنگنه کلیه فعالیت های این وزارت خانه در عرصه ورزش حرفه ای و نیمه حرفه ای ممنوع شده است.
 
وی افزود: به عنوان مدیرآکادمی باشگاه نفت باید بگویم تجمع امروز بازیکنان تیم های پایه مقابل ساختمان وزارت نفت هیچ توجیهی ندارد چرا که در حال حاضر باشگاه  نفت تهران زیر نظر این وزارت خانه فعالیت نمی کند و کلیه امور آن به بخش خصوصی واگذار شده است.
 
فریادشیران ادامه داد: متاسفانه 10 سال پیش و قبل از حضور من در نفت تهران، تیم های پایه این باشگاه به صورت دورهمی و زیرنظر مربیان کارمند وزارت خانه و شرکت نفت اداره می شدند و به طور مداوم به لیگ های پااین تر سقوط می کردند. البته من هم کارمند وزارت نفت هستم اما تفاوتم با برخی مربیان تیمهای پایه باشگاه نفت، این جا است که توانستم سر و شکلی به وضعیت این تیم ها بدهم و با آن ها به قهرمانی برسم. البته وضعیت تیم های پایه نفت پس از خروج من از این باشگاه به همان حالت بغرنج قبلی بازگشت.
 
مدیرآکادمی نفت در پایان خاطر نشان کرد: تمرینات تیم های پایه این باشگاه با معرفی سرمربیان و کادرفنی از 2 روز دیگر شروع می شود اما بازیکنانی که امروز در مقابل وزارت نفت تجمع کرده اند را دیگر به تمرینات این تیم ها راه نمی دهیم. یقین بدانید من این تصمیم ر با هماهنگی مدیریت باشگاه اتخاذ می کنم.
 

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۲۱ تير ۱۳۹۵
خب خدا رو شکر ایشون هم بعد از این همه یقه پاره کردن برای نفت و تجمع جلوی وزارت نفت به

یه نون و نوایی رسیدن !!

تازگی سخنگویی باشگاه نفت بهنام پیشرو کیش تهران هم به سمت های ایشون اضافه شده!!
آخرین اخبار