هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس با وجود عقد قرارداد با پدیده مشهد، تمایل زیادی به حضور در نفت تهران دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهرداد کفشگری هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران که هفته گذشته با عقد قراردادی یک ساله به پدیده مشهد پیوست، این روزها تمایل زیادی به حضور در نفت تهران و شاگردی مجدد علی دایی پیدا کرده است.

کفشگری که در راه آهن  و پرسپولیس زیر نظر علی دایی بازی کرده و به نوعی خود را مدیون آقای گل جهان فوتبال می داند، قبل از حضور در پدیده با صبا قم به توافق رسیده بود، چرا که سرمربی فعلی نفتی ها قصد داشت در لیگ شانزدهم هم روی نیمکت قمی ها بنشیند اما عمل نکردن حامی مالی صبا به قول های خود، منجر به خداحافظی دایی از صبا و به تبع آن به هم خوردن توافق کفشگری با مسئولان این باشگاه شد.

پس از این اتفاق هافبک دفاعی قائم شهری فوتبال کشورمان از بین پیشنهاد چهار تیم صنعت نفت آبادان، پیکان و نفت تهران و پدیده، به پیشنهاد مشهدی ها پاسخ مثبت داد. با این حال پس از انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی نفت و درخواست وی از مسئولان باشگاه برای مذاکره با کفشگری، این بازیکن هم تمایل زیادی به حضور در نفت تهران پیدا کرده و در صورتی که موافقت باشگاه پدیده را برای صدور رضایت نامه جلب کند، به جمع زردپوشان پایتخت می پیوندد.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار