همزمان با هفته عفاف و حجاب از سوی اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی، ویژه برنامه های پرسمان دینی با محوریت «مبانی اعتقادی عفاف و حجاب» برگزار می شود.

برپایی برنامه های «پرسمان دینی» در حرم رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی گفت: در هفته جاری 6 جلسه ویژه برنامه پرسمان دینی پس از نماز مغرب و عشا در مسجد گوهرشاد ویژه زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی تدارک دیده شده است.

مهدی لسانی افزود: غیرت مندی و عفت ورزی، تبیین واقعه مسجد گوهرشاد، مبانی اعتقادی عفاف و حجاب، شیوه اثرگذاری امربه معروف مردمی در مسئله عفاف، نقش عفاف و حجاب در کاهش ناهنجاری های اسلامی و عفاف و حجاب در سبک زندگی ایرانی اسلامی از موضوعات این هفته برنامه پرسمان دینی به شمار می رود.

رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی گفت: حجج اسلام و المسلمین پسندیده و بیاتی موضوعات مذکور را مورد بررسی قرار می دهند.

وی افزود: ویژه برنامه پرسمان دینی از جمله برنامه های موفق اداره پاسخگویی به سوالات دینی حرم مطهر رضوی است که با توجه به موضوعات مهم اعتقادی برگزار می شود.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.