به منظور دستیابی به اهداف کلان اجتماعی و توسعه آموزشی این شهرستان، مدرسه دخترانه 8 کلاسه روستای ساحلی کمب چابهار برای سال تحصیلی پیش رو آماده بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛نصیر بارکزهی معاون سازمان منطقه آزاد چابهار  اظهار کرد: به منظور دستیابی به اهداف کلان اجتماعی و توسعه آموزشی چابهار، مدرسه دخترانه 8 کلاسه روستای ساحلی کمب چابهار با تخصیص اعتبار از سرفصل کمک به نواحی همجوارسازمان منطقه آزاد چابهار برای سال تحصیلی درسال تحصیلی 95-96 آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی ادامه داد: از نیازسنجی و برنامهریزیهای این معاونت برای ساخت و یا مشارکت در احداث مجموعههای آموزشی در روستاهای فاقد امکانات خبر داد و گفت: این برنامههای عمرانی با همکاری اداره آموزش و پرورش، خیرین مدرسه‌ساز یا علاقه‌مندان به مشارکت در این بخش صورت خواهد گرفت.

وی ضمن قدردانی از مسؤولان سازمان منطقه آزاد چابهار در تحقق برنامههای حمایتی سازمان در سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل، افزود: روستاهای ساحلی و محروم کمب در شرق بندر چابهار فاقد هرگونه امکانات آموزشی دخترانه بوده که راهاندازی این مجموعه از تردد دانش آموزان مستعد این روستا به شهر خواهد کاست.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.