وزارت بهداشت با صدور بیانیه‌ای اظهارات مطرح شده به نقل از از قاضی زاده هاشمی درباره انتخابات ریاست جمهوری 96 را تکذیب کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه شهروند در شماره امروز(یکشنبه 20 تیر) خود با سیدحسن قاضی زاده هاشمی گفتگو کرده و وی در این مصاحبه درباره انتخابات ریاست جمهوری 96 و همچنین کاندیدا شدنش سخن گفته است.

این مصاحبه در رسانه‌های دیگر بازنشر شد و بازتاب گسترده ای یافت اما سایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ساعتی پیش با صدور بیانیه ای، نقل قول مطرح شده از جانب وزیر را تکذیب کرد.

وزارت بهداشت اظهارات قاضی‌زاده هاشمی درباره رئیس‌جمهور شدنش را تکذیب کرد


در تکذیبیه وزارت بهداشت امده است:

"وزیر بهداشت در مصاحبه با  روزنامه شهروند  در پاسخ به سوالی در خصوص تداوم حضور خود به عنوان وزیر بهداشت در دور بعد توضیحاتی داد که پس از انتشار، یکی  از خبرگزاری ها براساس دیدگاه ، استنباط و یا علایق سیاسی خود تعابیر تحریف شده دیگری را به نقل از ایشان و با این عناوین که « صبر کنید تا معلوم شود نامزد ریاست جمهوری می شوم یا نه / مطمئن نیستم روحانی دوباره کاندید شود» منتشر نمود، لذا مرکز روابط عمومی  و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ضمن تکذیب نقل قول غیر واقعی و تحریف شده به نقل از وزیر بهداشت، هرگونه قضاوت در این مورد را به وجدان عمومی احاله می نماید."

برای مطالعه گفتگوی وزیر بهداشت با روزنامه شهروند اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار