هلال احمر گیلان از نظر امکانات و نیروی انسانی پایین تر از میانگین کشوری است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛دبیرکل جمعیت هلال احمر امروز در جمع خبرنگاران در رشت گفت: وضعیت موجود در هلال احمر گیلان از نظر نیروی انسانی و امکانات لجستیکی و ماشین الات پایین تر از میانگین استاندارد است.

اصغر احمدی افزود: خودروها. ساختمانها ی فرسوده و قدیمی در حال جایگزینی و تقویت شدن است و به دلیل ظرفیت در استان گیلان رشت به یک مرکز پیشرفته توان افراطی و توان بخشی تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به وظیفه ذاتی هلال احمر به کمک های مردمی و بشردوستانه اضافه کرد: در حال خاطر تعداد 2میلیون داوطلب ثبت نام شده در هلال هستند که 50 درصد از انها فعال هستند.دبیر کل هلال احمر به ساخت اشیانه هلی کوپتر در گیلان اشاره کرد و اضافه کرد: بدلیل کمبود زمین در گیلان این اشیانه در اردوگاه چاق در حال یادت است.

به ایجاد طرح و راه اندازی خانه های هلال در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: این طرح به منظور کمک بیشتر به افراد نیازمند با امکانات موجود هم اکنون با بهره گیری از کمک های مردمی در بعضی از روستاها و محله های شهری بصورت رزمایشی اجرا میشود و قرار است در همه روستاها و محله هلی شهری به اجرا در آید.


انتهای پیام/اص-ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.