تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز اردوی تدارکاتی ترکیه را با محک جوانان جویای نامش به پایان رساند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛فراز کمالوند‌ پس از گذراندن اردوی تدارکاتی 12 روزه پاتالیای ترکیه برای شاگردانش‌ در آخرین بازی تدارکاتی تیمش برابر کونکوردیای رومانی ترکیبی از بازیکنان جوان را راهی میدان کرد.

آبی‌پوشان لیگ برتری فوتبال تبریز که دو دیدار قبلی این اردوی را به ترتیب با پیروزی مقابل فنر باغچه و تساوی برابر لونتاری پشت سر گذاشته بودند، ‌در مصاف با کونکوردیای رومانی بازیکنان جوانی که پیش از این کمتر فرصت خودنمایی داشتند،‌ مجال حضور پیدا کردند.

فراز کمالوند طی این اردو، ‌هدف‌گذاری‌های متعددی را مدنظر داشت که از جمله آنان افزایش توان آمادگی جسمی‌ (‌با توجه به وقفه‌های مسابقات در فصل پیش رو)‌،‌ افزایش هماهنگی و پیاده‌سازی تاکتیک‌های طرح‌ریزی شده از سوی کادر فنی بود.

پشتوانه‌سازی و ایجاد فضای رشد برای جوانان، به عنوان یکی از برنامه‌های بنیادی باشگاه گسترش‌فولاد تبریز در طی این اردو مورد توجه کادر فنی قرار گرفت و چندین بازیکن جوان برای اولین، حضور در ترکیب گسترش فولاد را تجربه کردند.

اردوی تدارکاتی شاگردان کمالوند در کمپ قزلچه حمام پاتالیا،  از 8 تیر آغاز شده بود و این تیم امروز یکشنبه به تبریز بازمی‌گردد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار