شورای 21 نفره شهر تبریز که چند هفته پیش بعد از بازداشت 4 نفر از اعضا آن با غیبت تنها یک نفر از حد نصاب خارج می شد ، امروز به علت 23 نفره بودن تشکیل نشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،جلسه  امروز شورای شهر تبریز به علت معلوم نبودن اینکه چه کسانی باید در جلسه شرکت کنند  با تصمیم هیئت رئیسه برگزار نشد.

جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تبریز که در صورت تشکیل  به علت معلوم نبودن  وضعیت حضور اعضا علی البدل که هفته های گذشته به عنوان اعضا جایگزین معرفی شدند  و اعضا بازداشت شده که با قرار وثیقه آزاد هستند ، با حواشی همراه خواهد بود ، تشکیل نشد.

این تصمیم بعد از آن گرفته شده است که فرماندار شهرستان تبریز در مصاحبه های قبلی خود حضور اعضا بازداشت شده که با قرار وثیقه آزاد می باشند را بلامانع اعلام کرده بود و از طرفی هم نامه برکناری اعضا جایگزین که ماه گذشته معرفی شدند به شورا شهر فرستاده نشده است .

به گفته برخی از اعضا بعد از آنکه لطفی عضو جایگزین و نیز اعضا که بجای آنها اعضا علی البدل معرفی شده در مصاحبه هایی اعلام کرده بودند که در جلسه امروز شرکت خواهند کرد ساعت یک بامداد امروز به اعضا اطلاع داده شده که امروز جلسه علنی شورا شهر تبریز نخواهد بود.

هفته گذشته سه شنبه جلسه حل اختلاف  به منظور تصمیم گیری در مورد وضعیت حضور 4 نفر از اعضا که بیش از 6 جلسه متوالی غیبت داشتند تشکیل شد و تصمیم گیری شد  از مراجع ذیصلاح موجه بودن یا غیرموجه بودن غیبت آنان استعلام شود و سپس در مورد حضور آنان تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.