8 مورد تخلف نانوایی به ارزش بیش از یک میلیون و 600 هزار ریال در شهرستان مرزی اشنویه کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان اشنویه گفت : طی 121 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی این شهرستان ، 8 مورد تخلف شناخته و برای آنها پرونده تخلفاتی به ارزش یک میلیون و 643 هزار و 850 ریال تشکیل شد.

ابوبکر یوسفی افزود : به منظور رصد و پایش مستمر وضعیت قیمت انواع کالا و خدمات در خرداد ماه ، تغییرات قیمت 47 قلم کالای خوراکی در شهرستان اشنویه بررسی شد.

وی اضافه کرد : این کالاها شامل اقلام پروتینی ، میوه و مرکبات ، حبوبات ، کالاهای اساسی ، لبنیات ، روغنهای خوراکی ، نهاده های دامی ، صیفی جات و حیوانات زنده و 46 قلم کالای غیر خوراکی شامل لاستیک ، آهن آلات ، مصالح ساختمانی ، روغن موتور ، لوازم خانگی ، کود و سم و لوازم التحریر بوده است.

یوسفی اظهار داشت : ماه گذشته ضمن بازدید از طرح‌های نیمه تمام متقاضی تمدید جواز تاسیس و فرمهای پیشرفت فیزیکی و جداول مربوط به به روزرسانی اطلاعات واحدهای تولیدی شهرستان تکمیل و از واحدهای تولیدی راکد و طرح‌های بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی هم بازدید شد.

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت اشنویه ، تعداد بازرسی از واحدهای صنفی و صنعتی این شهرستان را 591 مورد عنوان کرد و گفت : از این تعداد 32 واحد متخلف شناخته و پرونده تخلفاتی به ارزش 196 هزار و 50 ریال تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی برای صدور رای نهایی ارسال شد.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.