فدراسیون دوچرخه سواری به منظور آمادگی رکابزنان برای شرکت در المپیک تور بین المللی چین راایده آل اعلام کرد پس از آن سه رکابزن بلیط حضور در المپیک برزیل را کسب خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار   گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رکابزنان المپیکی روز گذشته انتخاب شدند اما از میان این چهار نفر برگزیده 3 نفر برای حضور در المپیک به برزیل اعزام خواهند شد.پس از اردوی سرعین هم اکنون رکابزنان برگزیده به همراه تیم باشگاهی شان عازم تور بین المللی کینگ هایلگ چین می شوند تا علاوه بر اینکه برای باشگاهشان امتیاز کسب می کنند با توجه به شرایط تور آمادگی حضور در المپیک را کسب کنند.
 
تیم های باشگاهی 23 تیر ماه عازم تور چین می شوند و این تور به این دلیل حائز اهمیت است که در ارتفاعات 2 هزار تا 4هزار متر و در مسیر کوهستانی برگزارمی شود همچنین این تور دارای 13 مرحله است و این شرایط برای آمادگی رکابزنان از اهمیت بسزایی برخوردار است.  
 
 مصطفی چایچی مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری در این خصوص گفت: جلسه کمیته فنی در خصوص انتخاب رکابزنان المپیکی برگزار شد پیش از اعزام دو تیم باشگاهی به تور کینگ هایلگ چین تستی از آنها گرفته می شود سپس عازم مسابقات خواهند شد و به احتمال قوی من هم برای بررسی وضعیت رکابزنان در مراحل مهم به آنجا می روم.
 
وی افزود:مقرر شده بود تیم جاده برای ادامه تمرینات تا المپیک به اردوی برون مرزی در اروپا برود اما با توجه به اینکه مسیراین تور بین المللی دقیقا برای آمادگی کامل رکابزنان مد نظرمان بود اردو را لغو کردیم و سه المپیکی به چین اعزام می شوند تا علاوه بر کسب امتیاز آسیایی برای کشور آمادگی کافی به منظور حضور در المپیک را کسب کنند.
 
چایچی در خصوص زمان مسابقات المپیک بیان کرد:اولین دوره مسابقات المپیک جاده در بخش استقامت 16 مرداد است و مسابقات تایم تریل انفرادی 19 مرداد با حضور یک رکابزن از کشورمان برگزار می شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار