سخنگوی جبهه پیروان گفت: موضوع فیش‌های حقوقی ربطی به احزاب و طیف‌های سیاسی ندارد و فراجناحی است.

حکمال سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واکنش به ادعای برخی از اصلاح‌طلبان مبنی بر اینکه اصولگرایان برای جبران بحران درونی‌شان هجمه‌هایی به دولت وارد می‌کنند گفت: قضیه فیش‌های حقوقی نجومی جناحی نیست.

سخنگوی جبهه پیروان با بیان اینکه در ماجرای فیش‌های حقوقی نجومی  اعتماد مردم به مسئولان و مدیران کشور خدشه‌دار شده است، اظهار داشت: تاکیدات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز عید فطر مبنی بر لزوم پیگیری ماجرای دریافت‌های نجومی، اهمیت موضوع را بارزتر کرد.

وی با اشاره به ابلاغیه‌ صادر شده از سوی رئیس جمهور برای پیگیری موضوع مذکور تصریح کرد: همچنین جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور چند روز پیش در همایش "اقتصاد مقاومتی و برنامه ششم" بر لزوم پیگیری ماجرای فیش‌های حقوقی کلان تاکید کرد.

سجادی با بیان اینکه سخن گفتن از موضوع فیش‌های حقوقی امری مبارک است، افزود:  اما مسئله مهم تر این است که موضوع حقوق‌های نامتعارف به طور جدی پیگیری شود و آن‌هایی که با دریافت حقوق‌های کلان از اعتماد دولت و نظام سوءاستفاده کردند، مجازات شوند.

سخنگوی جبهه پیروان با تاکید بر اینکه موضوع فیش‌های حقوقی ربطی به احزاب و طیف‌های سیاسی ندارد اظهار داشت: با وجود دریافت حقوق‌های کلان از سوی برخی از مسئولان، در اوایل انقلاب بودند مدیرانی که اصلا حقوقی دریافت نمی‌کردند.

وی با بیان اینکه موضوع دریافت حقوق‌های کلان بحث ملی و فراجناحی است گفت: دولت بهتر است به جای صدور ابلاغیه، انجام مصاحبه و برگزاری همایش، به روشنی
متخلفان را احصا کند تا آنان مجازات شوند چرا که در غیر این صورت شاهد مخدوش شدن اعتماد مردم به مدیران و عواقب ناگوار دیگری خواهیم بود.

سجادی با اشاره به ریشه بروز چنین تخلفات مالی تصریح کرد: از آنجایی که این موضوع مربوط به آبروی نظام است باید ریشه‌یابی و به لحاظ پاتولوژی مسائل اجتماعی بررسی شود.


سخنگوی جبهه پیروان با بیان اینکه متاسفانه ماجرای فیش‌های حقوقی انعکاس جهانی داشته است و خوراک بسیاری از رسانه‌های غربی شده است، گفت: علاوه بر این در داخل کشور و همه محافل صحبت از دریافت حقوق‌های نجومی است.

وی با تاکید بر اینکه دامن‌ زدن به موضوع فیش های حقوقی هیچ ارتباطی به هجمه اصولگرایان به دولت ندارد، اظهار داشت: اصولگرایان باید خیلی بیچاره باشند که از این قضایا سوءاستفاده کنند.
سجادی در واکنش به این مسئله که آیا موضوع فیش‌های حقوقی می‌تواند پاشنه آشیل دولت باشد بیان داشت: مسلما این مسئله می‌تواند در آرا و نظرات مردم نسبت به دولت موثر باشد.
سخنگوی جبهه پیروان افزود: مردم اصولا کلیات قضایا را می‌بینند و وارد جزئیات نمی‌شوند و وقتی بحث فیش‌های حقوقی نجومی مطرح می‌شود مسلما آثار تخریبی خود را به جا می‌گذارد.
سجادی با اشاره به نقش مهم مجلس شورای اسلامی در نظارت بر فیش‌های حقوقی مسئولان اظهار داشت: متاسفانه مجلس در این مسئله خیلی فعال عمل نمی‌کند و لازم است فعال‌تر از قبل در این زمینه ورود پیدا کند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار