نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری مردم گفت:مصوبات کم و اجرایی شدن آنهادر موعد مقرر را از سفر دولت تدبیر و امید به کرمانشاه می‌خواهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛آیت‌الله امان‌الله از استان کرمانشاه به عنوان پیشانی نظام در جنگ به تعبیر مقام معظم رهبری یاد کرد و افزود: این استان همچون دیگر استانهای جنگزده در دوران دفاع مقدس متحمل خسارت‌های زیادی شده و شرایط فعلی استان شایسته مردم این استان نیست.

نریمانی با بیان اینکه در طول سالیان گذشته همواره بودجه‌های عمرانی زیادی از این استان بدلیل ناکارآمدی مدیران برگشت می‌خورد، گفت: امروز توقع این است که دولت با اتخاذ سیاست‌هایی و به شیوه قانومند اعتبارات بیشتری را به این استان تخصیص دهد تا شاهد عمران و آبادانی آن باشیم.

نریمانی با اشاره به آمار بالای بیکاریاستان، افزود: درد بیکاری و دیگر دردهایی که دامن این استان را گرفته باید درمان شوند.

وی در ادامه اتمام طرح‌های مهمی همچون راه آهن که البته وعده تکمیل آن در آینده نزدیک داده شده را از مطالبات مردم استان کرمانشاه برشمرد و ابراز امیدواری کرد: سفر دکتر روحانی به استان کرمانشاه در تسریع این پروژه مثمر ثمر باشد.

نریمانی همچنین خواستار برنامه‌ریزی برای تردد زوار عتبات عالیات از مسیر کرمانشاه که قدمتی هزار ساله دارد به کربلای معلی شد و افزود: مسیر کرمانشاه به عتبات عالیات نزدیک‌ترین و شناخته‌شده‌ترین مسیری است که با زیرساخت‌های مناسب موجود است و استفاده مجدد از آن خواسته به حق مردم این استان است که البته اجرایی شدن آن تدبیر مسئولین را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه کلنگ‌زنی‌های مجدد و تعریف پروژه‌‌های جدید در این سفرتنها خسارت زا است، گفت: تنها در موارد لزوم تعریف پروژه‌های جدید ضروری است.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، مصوبات ، کم ، اجرایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.